Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tynen skriver:Arh, så var der da lidt man kan smide i face på folk når de kommer med den der overlegne og ret så provokerende: Husk lige ønskesedler i år :)Selv ønsker jeg mig en håndstøvsuger(Selvom jeg får ret dårlige associationer til "Fint skal det være" når jeg hører det ord)Synes bare det er et must at man ikke skal til at starte det store monstrum op, hver gang Stella har spist (Eller smidt/spredt/strøget) mad.Totalt fantasiløst.. Men synes ikke rigtig jeg mangler noget.Kom gerne med flere inputs.. Selvom det er i god tid :)Synes bare at tiden går og før man får set sig om er det sørme, det´ sandt december 8D
Hyner skriver:Tynen skriver:Arh, så var der da lidt man kan smide i face på folk når de kommer med den der overlegne og ret så provokerende: Husk lige ønskesedler i år :)Selv ønsker jeg mig en håndstøvsuger(Selvom jeg får ret dårlige associationer til "Fint skal det være" når jeg hører det ord)Synes bare det er et must at man ikke skal til at starte det store monstrum op, hver gang Stella har spist (Eller smidt/spredt/strøget) mad.Totalt fantasiløst.. Men synes ikke rigtig jeg mangler noget.Kom gerne med flere inputs.. Selvom det er i god tid :)Synes bare at tiden går og før man får set sig om er det sørme, det´ sandt december 8DMine ønsker er :MP4 afspillerAnsigtsbehandlinger på klinikSorte håndklæderSå den er nu ikke den vilde ophidser, men det er da flere ønsker end sidste år:$
Tynen skriver:Hyner skriver:Tynen skriver:Arh, så var der da lidt man kan smide i face på folk når de kommer med den der overlegne og ret så provokerende: Husk lige ønskesedler i år :)Selv ønsker jeg mig en håndstøvsuger(Selvom jeg får ret dårlige associationer til "Fint skal det være" når jeg hører det ord)Synes bare det er et must at man ikke skal til at starte det store monstrum op, hver gang Stella har spist (Eller smidt/spredt/strøget) mad.Totalt fantasiløst.. Men synes ikke rigtig jeg mangler noget.Kom gerne med flere inputs.. Selvom det er i god tid :)Synes bare at tiden går og før man får set sig om er det sørme, det´ sandt december 8DMine ønsker er :MP4 afspillerAnsigtsbehandlinger på klinikSorte håndklæderSå den er nu ikke den vilde ophidser, men det er da flere ønsker end sidste år:$Helt ærligt - Man bliver altså lidt mormor efter en omgang barsel :$Mindes stadig dengang hvor ønskelisten var fyldt til bristepunktet! 8(
Hyner skriver:Tynen skriver:Hyner skriver:Tynen skriver:Arh, så var der da lidt man kan smide i face på folk når de kommer med den der overlegne og ret så provokerende: Husk lige ønskesedler i år :)Selv ønsker jeg mig en håndstøvsuger(Selvom jeg får ret dårlige associationer til "Fint skal det være" når jeg hører det ord)Synes bare det er et must at man ikke skal til at starte det store monstrum op, hver gang Stella har spist (Eller smidt/spredt/strøget) mad.Totalt fantasiløst.. Men synes ikke rigtig jeg mangler noget.Kom gerne med flere inputs.. Selvom det er i god tid :)Synes bare at tiden går og før man får set sig om er det sørme, det´ sandt december 8DMine ønsker er :MP4 afspillerAnsigtsbehandlinger på klinikSorte håndklæderSå den er nu ikke den vilde ophidser, men det er da flere ønsker end sidste år:$Helt ærligt - Man bliver altså lidt mormor efter en omgang barsel :$Mindes stadig dengang hvor ønskelisten var fyldt til bristepunktet! 8(Bristepunktet???? Den ville da ingen ende tage8(...Synes nu også det er lidt vildt hvor KEDELIG jeg er blevet.. Tænker kun på hvad Emma, Kennet og sågar hunden skal ha i gave, hvor jeg selv kan vente(?) Og hvad er det nu for noget, for hvis der er noget der har fortjent en gave så er det sgu da os mødre...
Tynen skriver:Hyner skriver:Tynen skriver:Hyner skriver:Tynen skriver:Arh, så var der da lidt man kan smide i face på folk når de kommer med den der overlegne og ret så provokerende: Husk lige ønskesedler i år :)Selv ønsker jeg mig en håndstøvsuger(Selvom jeg får ret dårlige associationer til "Fint skal det være" når jeg hører det ord)Synes bare det er et must at man ikke skal til at starte det store monstrum op, hver gang Stella har spist (Eller smidt/spredt/strøget) mad.Totalt fantasiløst.. Men synes ikke rigtig jeg mangler noget.Kom gerne med flere inputs.. Selvom det er i god tid :)Synes bare at tiden går og før man får set sig om er det sørme, det´ sandt december 8DMine ønsker er :MP4 afspillerAnsigtsbehandlinger på klinikSorte håndklæderSå den er nu ikke den vilde ophidser, men det er da flere ønsker end sidste år:$Helt ærligt - Man bliver altså lidt mormor efter en omgang barsel :$Mindes stadig dengang hvor ønskelisten var fyldt til bristepunktet! 8(Bristepunktet???? Den ville da ingen ende tage8(...Synes nu også det er lidt vildt hvor KEDELIG jeg er blevet.. Tænker kun på hvad Emma, Kennet og sågar hunden skal ha i gave, hvor jeg selv kan vente(?) Og hvad er det nu for noget, for hvis der er noget der har fortjent en gave så er det sgu da os mødre... Præcis!Men mødre er jo så givende og er vant til at få tilsidesat egne behov, så det er vel ikke så mærkelig at vi prioiterer alle de andre først?! :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128