natte88 skriver:
Synes jeg falder over MANGE sider og debatter og i virkeligheden at naesten alle unge mødre er enlige mødre...
tror man skal vaere + medlem for at lave en afstemning.. nogen der vil gøre det ?
synes bare det er utroligt og håber ikke statestikken passer...
for det er da en sørgelig tanke..
jeg taenker unge møde så som teenager op til 25år fx
bare tanker fra mig der ikk kan sove....
knus
Jeg tror måske at det skyldes at det ofte er en uplanlagt graviditet, når man er helt ung mor. Så er det ikke altid at begge parter er parat til at blive forælder. Så kan det jo tit gå galt, fordi det jo kræver en del pludselig at få et barn ind i forholdet. Hvis man er helt ung mor/far, så er det måske heller ikke sikkert man har fundet sig selv helt....fundet sin identitet. Jeg husker da teenage-årene som en svær tid, for der skete en enorm udvikling i den periode. Det kan måske være nogen af grundene til at en del unge mødre er enlige. Men det er jo heldigvis ikke alle unge mødre der er enlig, og det er da så dejligt, når forholdet holder, selvom man er blevet forældre i en tidlig alder 
Nu var jeg selv 23 år da jeg fik min søn, og jeg var parat til at blive mor, men jeg tror desværre ikke min søns far var helt klar. Han fræsede stadigvæk i byen både fredag og lørdag. Efter jeg blev mor gad jeg simpelthen ikke det pjat mere, men ville hellere nyde min søn og give ham en stille og rolig tilværelse. jeg tror jeg blev mere moden end han....men det tror jeg tit at mødre bliver, fordi det jo også er os der bærer rundt på barnet i 9 mdr. og i hele den proces tror jeg vi modner os rigtigt meget.
Det endte i hvert fald med at vi gik fra hinanden da vores søn var knapt 2 år, for vi gik simpelthen i hver vores retning. Idag er jeg 33 år og min søns far er 34 år. Jeg er stadig den der nyder en stille og rolig tilværelse, mens hans far stadig holder af at gå i byen. Han går dog ikke i byen så meget mere....ca. 1-2 gange i måneden. Så han er faldet en del til ro.
Idag kan jeg slet ikke forstå at vi engang var et par, for vi passer bare slet ikke sammen. Men når jeg tænker over det....vi passede måske sammen, dengang vi ikke havde barn.
Anmeld