Hvad koster et bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

>>Carina<<

Malene84 skriver:

hey søde,

Vores løber op i de 100.000 og ja endda måske mere. Vi har udsat det et helt år, for at få råd til det hele (jeg nægter at nøjes med... ved godt hvor forkælet det lyder, men hvis vi selv sparer dem op, kan folk jo ikke sige noget).

Både Jannick og jeg har ekstrem dyr stil indenfor bryllupsting - det fandt vi ud af da vi gik på bryllupsmesse!! Vi valgte dyre ringe, og Jannicks tøj bliver dyrere end min kjole  og det siger lidt om ham

Hehe dyr mand du får dig Hvornår ska I giftes?Jeg ved bare slet ik hvordan vi ska spare 100.000 op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Malene84

Carina1984 skriver:

Hehe dyr mand du får dig Hvornår ska I giftes?Jeg ved bare slet ik hvordan vi ska spare 100.000 op

vi skulle være gift d. 11.11.11  men nu bliver det d. 04.08.12

det kræver også at vi spare 2500 kr op HVER, HVER måned fra nu af. fy for helved!!! Så vi har lagt ALT på hylden og har ikke et liv det næste år - men hvad gør det, når det er drømmen man sparer op til

Anmeld

15. februar 2011

misslea

Carina1984 skriver:

Vi står og ska giftes næste sommer men har ingen idé om hva sådan noget koster. Håber alle I skønne kvinder vil dele med mig hvad jeres bryllup kostede og hvor mange gæster I var!?Hvis nogen har mega tid og overskud ville det kun være godt hvis nogen ka skrive mere detaljeret hvad tingene kosterHåber på en masse svar

Uuhh det kommer jo HELT an på, hvilken type bryllup I ønsker!!!

Vi brugte - HOLD FAST - 170.000 kr på vores bryllup!! Det var med ALT!! Bryllupsrejse mm.

Det var ALLE pengene værd!!!!

Vi fik penge af mine forældre, og penge af min mands forældre. Jeg havde selv sparet 50.000 kr op tidligere, og min mand sparede også selv 50.000 kr op! Og vupti så havde vi vores DRØMME bryllup, hvor der ikke blev sparet på noget!

Nogle vil mene, at det er fuldstændig latterligt, men det var den VILDESTE dag/aften/nat og bryllupsrejse, og alle vores venner og familie var med til at dele dagen med os!!!

Anmeld

15. februar 2011

Corn

Carina1984 skriver:

Vi står og ska giftes næste sommer men har ingen idé om hva sådan noget koster. Håber alle I skønne kvinder vil dele med mig hvad jeres bryllup kostede og hvor mange gæster I var!?Hvis nogen har mega tid og overskud ville det kun være godt hvis nogen ka skrive mere detaljeret hvad tingene kosterHåber på en masse svar

Ikke ret meget... Tror vi har regnet ud, at vores ca kostede 30.000

Vi havde reception i haven med 100 gæster, sandwich, øl, vin, vand, champagne og kransekage.

og sluttede af med spisning for vores skønne venner og lidt familie, ialt 17 mennesker på Meilgaard slotskro.

Min kjole syede min svigerinde (topnice med egen designer), stoffet havde jeg fået forærende af min arbejdsgiver- så mit undertøj kostede mere end min kjole

Anmeld

15. februar 2011

Tennamor

Vi brugte ca. 50.000 på vores bryllup for snart 1,5 år siden.

Leje af selskabslokale hele weekenden: 600-800 kr.

Min kjole + tilbehør: 6000

Ring: 3000 (var kun mig der skulle have, da min mand ikke vil gå med en)

Mad (havde 2 kokke på hele aftenen): ca 15.000

Drikke: Købte vi i Tyskland

Tøj til min mand: ca 2000 (han genbrugte sit jakkesæt)

Fotografer: ca 1500 (2 amatørfotografer, men de gjorde det fandeme godt)

Bryllupskage: Fik vi af svigermor

Ferrari til kørsel fra kirken: Lånte vi af min mands tidligere onkel

Herudover: Natmad, invitationer, bordkort, pynt mv.

Anmeld

15. februar 2011

Tennamor

DJ fra 17-22: 4500

Serveringspersonale: 1500-1800

Det var vores bud på en drømmedag 

Anmeld

15. februar 2011

>>Carina<<

Malene84 skriver:

vi skulle være gift d. 11.11.11  men nu bliver det d. 04.08.12

det kræver også at vi spare 2500 kr op HVER, HVER måned fra nu af. fy for helved!!! Så vi har lagt ALT på hylden og har ikke et liv det næste år - men hvad gør det, når det er drømmen man sparer op til

Ej hvor sjovt det er den dato vi ska giftes

Anmeld

24. februar 2011

piap

Carina1984 skriver:

Ej hvor sjovt det er den dato vi ska giftes

Hej

står selv og skal giftes i 2012 og havde abselut ingen idé om hvad vi vil bruge af penge på det... men jeg meldte mig ind på www.bryllupsklar.dk og fik en masse gode ideér til vores bryllup.

fandt fog ud af at hverken min mand og jeg er billige i drift så vi regner med ca 100.00 - 150.000kr for vores bryllup

tillykke med at I skal giftes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.