Hvad koster et bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.186 visninger
37 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

>>Carina<<

Vi står og ska giftes næste sommer men har ingen idé om hva sådan noget koster. Håber alle I skønne kvinder vil dele med mig hvad jeres bryllup kostede og hvor mange gæster I var!?Hvis nogen har mega tid og overskud ville det kun være godt hvis nogen ka skrive mere detaljeret hvad tingene kosterHåber på en masse svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Risen

Åh vil sige MINIMUM 50.000 - hvis det er lokale og mad udefra osv - Det kan selvfølgelig gøres billigere hvis man holder det i haven osv

Anmeld

13. februar 2011

MyBaby

Sikken en god tråd - jeg følger gerne med her...

Anmeld

13. februar 2011

mth1987

Carina1984 skriver:

Vi står og ska giftes næste sommer men har ingen idé om hva sådan noget koster. Håber alle I skønne kvinder vil dele med mig hvad jeres bryllup kostede og hvor mange gæster I var!?Hvis nogen har mega tid og overskud ville det kun være godt hvis nogen ka skrive mere detaljeret hvad tingene kosterHåber på en masse svar

Ka se jeg lige følger med her Men kommer nok også an på rigtig mange ting

Anmeld

13. februar 2011

L.J.L

Carina1984 skriver:

det kommer jo helt an på hvilket bryllup i ønsker!

Vores kostede knap 15000,- inkl alt

Anmeld

13. februar 2011

Lisbeth1985

Vi brugte omkring 100.000 på vores bryllup sidste sommer (+ bryllupsrejse).. Men vi lavede heller ingenting selv og vi brugte mange penge på mad, fotograf og musik..

Anmeld

13. februar 2011

>>Carina<<

Risen skriver:

Åh vil sige MINIMUM 50.000 - hvis det er lokale og mad udefra osv - Det kan selvfølgelig gøres billigere hvis man holder det i haven osv

Vi overvejer telt i haven om omkring 40 gæster. Men manden tror 60-70.000 men syns jo det lød heeeelt vildt.

Anmeld

13. februar 2011

>>Carina<<

linselouise skriver:

det kommer jo helt an på hvilket bryllup i ønsker!

Vores kostede knap 15000,- inkl alt

Årh det var mere overskueligt

Anmeld

13. februar 2011

minbaby

Vi var 46 i alt. Vi havde 3 brude piger og en brudesvend. Kørte i en gammel bil fra kirken. Holdte festen på resturant og havde levede musik. Alt i alt kom vi af med 94000 kr. Vi havde valgt ringe til 11000 kr.

Anmeld

13. februar 2011

Risen

Carina1984 skriver:

Vi overvejer telt i haven om omkring 40 gæster. Men manden tror 60-70.000 men syns jo det lød heeeelt vildt.

Tja, det kommer jo helt an på jer og jeres ønsker. 

Ringe, kjole, blomster, pynt, invitationer osv. Det koster mange penge alt sammen - men man kan jo gøre kup og købe meget brugt. 

Med hensyn til pynt osv, vil jeg anbefale dig ebay.com ! Kan virkelig få meget til billige penge. Husk dog at købe for max 10 dollas per gang eller kan der komme moms told osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.