Hvor hurtigt præsentere kæreste som kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Aves.

duddi. skriver:

Hvor dejligt for dig Eva, tænk engang at din store kærlighed skulle findes på nettet Jeg kan huske at du flere gange har skrevet at man bør være kærester i min 6 mdr før børn bliver involveret. Det vil også være rigtig fint, hvis man kan holde den så langt. Men børn er ofte meget hurtige til at opfange hvis man er forelsket. Så mon ikke bare I skal lade tingene ske og så lade unger opfatte det de fanger fra jer?  

Jeg oprettede en profil på dating i går og overvejede at slette den igen, da jeg har samme holdning til netdating som du har øh havde Meeeen måske jeg lige skal give det en chance

Hi hi.... ja, jeg var virkelig sikker på det ikke var mig...men da han så pludselig var der, vidste jeg jo bare at han var manden...og når man nu bor i en lille by som jeg gør, så er der bare ikke de store muligheder eller chancer for at møde en...så ja, jeg synes virkelig du skal give det en chance..

Jeg har haft det sådan at et år eller der omkring i hvert fald.. men nu ved jeg jo at ham her er ham det skal være, så ville bare så gerne fotælle hele verden det..

Men du har nok ret, mine børn kan sikkert mærke det, ellers ville de sikkert heller ikek tale om at jeg skulle have en kæreste...men ihh, det er hårdt at skulle undvære hinanden...har ikke set ham siden lørdag og ser ham først torsdag...

KNus og tak for dit svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2011

Tina2

Eva. skriver:

De to små har begge spurgt mig om jeg ikke vil være kæreste med J og Bertram sagde endda i dag at han synes jeg skal spørge om ikke J vil være kæreste med mig.

Jamen, jeg mødte ham faktisk på dating...da jeg egentlig havde givet op og have så mange ubesvarede breve...da skrev jeg en profiltekst som sagde en del om mine tanker og hvordan jeg bl.a så den der dating verden...så fik jeg et brev fra j en fredag aften...da jeg læste det vidste jeg bare det var ham, lyder måske åndsvagt men det var følelsen. Samme aften ringede vi sammen og talte sammen i 4 timer. Aftalte bagefter pr. sms at mødes næste dag, Så 24 timer efter første modtaget brev kommer han her og det er bare kærlighed/tiltrækning ved første blik.

Det er virkelig utroligt og helt helt rigtigt...han er bare manden og jeg kan nu mærke at jeg aldrig har været forelsket før..den der tæthed og følelse jeg har med ham har jeg aldrig oplevet..

Han er tre børn, så vi har vidst børn nok.. men han er skøn, helt rigtig..

Det er jo fantastisk, søde Eva  Hvor er jeg glad for at høre det, tillykke med du har fundet MANDEN!

Det var sgu lige gået min næse forbi

Bor han langt fra dig?

Ihh, hvor jeg synes det er dejligt, Eva!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.