duddi. skriver:
Hvor dejligt for dig Eva, tænk engang at din store kærlighed skulle findes på nettet
Jeg kan huske at du flere gange har skrevet at man bør være kærester i min 6 mdr før børn bliver involveret. Det vil også være rigtig fint, hvis man kan holde den så langt. Men børn er ofte meget hurtige til at opfange hvis man er forelsket. Så mon ikke bare I skal lade tingene ske og så lade unger opfatte det de fanger fra jer?
Jeg oprettede en profil på dating i går og overvejede at slette den igen, da jeg har samme holdning til netdating som du har øh havde
Meeeen måske jeg lige skal give det en chance 
Hi hi....
ja, jeg var virkelig sikker på det ikke var mig...men da han så pludselig var der, vidste jeg jo bare at han var manden...og når man nu bor i en lille by som jeg gør, så er der bare ikke de store muligheder eller chancer for at møde en...så ja, jeg synes virkelig du skal give det en chance..
Jeg har haft det sådan at et år eller der omkring i hvert fald..
men nu ved jeg jo at ham her er ham det skal være, så ville bare så gerne fotælle hele verden det..
Men du har nok ret, mine børn kan sikkert mærke det, ellers ville de sikkert heller ikek tale om at jeg skulle have en kæreste...men ihh, det er hårdt at skulle undvære hinanden...har ikke set ham siden lørdag og ser ham først torsdag...
KNus og tak for dit svar..
Anmeld