Hvor hurtigt præsentere kæreste som kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

june1987

her gik der tre måneder 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

SiLiMiMa

knus

Anmeld

13. februar 2011

Sof

Silje fik lov til at møde Daniel som min ven først og da hun så selv sagde at hun godt kunne lide ham og at han altså gerne måtte være min kæreste, for det ville hun gerne hav, så afslørede vi det 

Anmeld

13. februar 2011

Lady Marion <3

Tjaa   tror aldrig det som sådan skete ,, han var min ven og så blev det til mere og mere ,, så en egentlig præsentation som kæresten kom vist aldrig

Anmeld

13. februar 2011

Vingummien

Eva. skriver:

Hej piger...

Kunne godt tænke mig at høre hvor hurtige eller langsomme I var med at præsentere jeres kæreste som kæreste over for jeres børn?

Jeg har jo været alene i over 4 år og kendt et par stykker, som har sagt hej til ungerne som en god ven og ikke andet...og det har ikke gjort det store indtryk på ungerne, da det jo bare var en ven fra skolen..jeg har ikke følt nogen af dem skulle præsenteres som andet og det har så heller ikke holdt mere end få uger...

Men altså, nu har jeg så mødt ham jeg skal være sammen med resten af mit liv....ja ja., lyder vildt, men sådan er det bare...det ved jeg. Har måtte æde en masse af egne ord, heldigvis...man skal jo blive klogere..

Men hvornår valgte I at vise I var kærester over for jeres børn?

Her kom det faktisk før jeg egentlig vill have at han skulle møde ham.

I starten kom thomas altid når Emil var lagt i seng. En aften han var der vågnede Emil grædende, og måtte tage ham op. Og gik så ind i stuen. Og Emil stoppede med at græde, lyste helt op, hoppede ne fra min arm, og op på Thomas skød, og kiggede grundigt på ham. Og som jeg plejer at sige, så har han siddet der lige siden. Og vi har vist at vi var kærester fra dengang af

Anmeld

13. februar 2011

LinLin

David var 1 år og 3 mdr, da jeg mødte Ricki, så han var her bare - det var ikke så indviklet eftersom David var så lille

Men stort tillykke med at du har fundet manden i dit liv

Anmeld

13. februar 2011

mika.F

altså, nu var det mig der skulle præsenteres, og det blev jeg allerede da vi havde kendt hinanden en uge, der var vi dog ikk kærester, det blev vi først en månede efter.... 

hans ti årige datter var tilgængel virkelig utilfreds med at vi ikk bare kunne være kærester når nu jeg alligevel var flyttet ind hos joachim og vi hele tiden gik og kyssede! ^^

men ja, en uge efter vi mødtes første gang, har nu os været her siden vores første møde, nu bor jeg her fast....

Anmeld

13. februar 2011

Nemesis

ihh Eva Hvor skøøønt at høre!

Her var det så atypisk at du slet ikke kan bruge det svar, så jeg vil da sige, at lad det udvikle sig og hvis ungerne spøger om i er kærester kan du da sige at jaa det er i vist :-)

Har du måtte æde dine ord i dig omkring hvad du tænder på eller at du ikke tror på kærlighed ved første blik??

:-) Sisse

Anmeld

13. februar 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

ihh Eva Hvor skøøønt at høre!

Her var det så atypisk at du slet ikke kan bruge det svar, så jeg vil da sige, at lad det udvikle sig og hvis ungerne spøger om i er kærester kan du da sige at jaa det er i vist :-)

Har du måtte æde dine ord i dig omkring hvad du tænder på eller at du ikke tror på kærlighed ved første blik??

Jaaahhh, det er så skønt....og jeps, i forhold til begge dele...men sådan er det jo nogle gange-...jeg tror bare slet ikke jeg kunne før nu.. men det er jo fantastisk..

Og ja, måske jeg bare skal lade det komme sådan stille og roligt...selvom de jo er lidt store og måske gerne vil have noget mere konkret..ved det ikke..

Anmeld

13. februar 2011

Nemesis

Eva. skriver:

Jaaahhh, det er så skønt....og jeps, i forhold til begge dele...men sådan er det jo nogle gange-...jeg tror bare slet ikke jeg kunne før nu.. men det er jo fantastisk..

Og ja, måske jeg bare skal lade det komme sådan stille og roligt...selvom de jo er lidt store og måske gerne vil have noget mere konkret..ved det ikke..

Ja hvor er det dog godt :-)

Jeg tænker at hvis ungerne vil have noget konkret så spørger de :-)

Hvor har du så mødt ham henne?? har han børn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.