Hvor hurtigt præsentere kæreste som kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

>>Carina<<

Her tror jeg at der gik en lille måneds tid før manden præsenterede mig for hans børn og et par dage inden fortalte han dem om mig. Han var slet ik i tvivl om at det sku re os to Og tillykke med at du har fundet the one Det er SÅ dejlig ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

Ja hvor er det dog godt :-)

Jeg tænker at hvis ungerne vil have noget konkret så spørger de :-)

Hvor har du så mødt ham henne?? har han børn?

:-) Sisse

De to små har begge spurgt mig om jeg ikke vil være kæreste med J og Bertram sagde endda i dag at han synes jeg skal spørge om ikke J vil være kæreste med mig.

Jamen, jeg mødte ham faktisk på dating...da jeg egentlig havde givet op og have så mange ubesvarede breve...da skrev jeg en profiltekst som sagde en del om mine tanker og hvordan jeg bl.a så den der dating verden...så fik jeg et brev fra j en fredag aften...da jeg læste det vidste jeg bare det var ham, lyder måske åndsvagt men det var følelsen. Samme aften ringede vi sammen og talte sammen i 4 timer. Aftalte bagefter pr. sms at mødes næste dag, Så 24 timer efter første modtaget brev kommer han her og det er bare kærlighed/tiltrækning ved første blik.

Det er virkelig utroligt og helt helt rigtigt...han er bare manden og jeg kan nu mærke at jeg aldrig har været forelsket før..den der tæthed og følelse jeg har med ham har jeg aldrig oplevet..

Han er tre børn, så vi har vidst børn nok.. men han er skøn, helt rigtig..

Anmeld

13. februar 2011

Aves.

Carina1984 skriver:

Her tror jeg at der gik en lille måneds tid før manden præsenterede mig for hans børn og et par dage inden fortalte han dem om mig. Han var slet ik i tvivl om at det sku re os to Og tillykke med at du har fundet the one Det er SÅ dejlig ik?

Tak.. dejligt jeg ikke er den eneste der bare fik den der fornemmelse med det samme..at det bare er rigtigt. Og jo, det er virkelig fantastisk og samtidig bare sådan en fornemmelse indeni som bare giver ro...jeg har virkelig ikke savnet nogen mand imens jeg var selv..kunne sagtens klare mig uden og kunne ikke se en fordel ved at have en...nu kan jeg ikke se en eneste grund til at være alene uden ham, han er manden jeg ikke kan leve uden..

Anmeld

13. februar 2011

>>Carina<<

Eva. skriver:

Tak.. dejligt jeg ikke er den eneste der bare fik den der fornemmelse med det samme..at det bare er rigtigt. Og jo, det er virkelig fantastisk og samtidig bare sådan en fornemmelse indeni som bare giver ro...jeg har virkelig ikke savnet nogen mand imens jeg var selv..kunne sagtens klare mig uden og kunne ikke se en fordel ved at have en...nu kan jeg ikke se en eneste grund til at være alene uden ham, han er manden jeg ikke kan leve uden..

Hehe uden at være sikker syns jeg faktisk at ku huske for noget tid siden at du har skrevet i en tråd at du hvert fald IKKE sku ha nogen mand

Anmeld

13. februar 2011

Aves.

Carina1984 skriver:

Hehe uden at være sikker syns jeg faktisk at ku huske for noget tid siden at du har skrevet i en tråd at du hvert fald IKKE sku ha nogen mand

Jamen, det har jeg nok også...sådan har jeg haft det meget længe...men der har jo desværre også været en grund til jeg havde det sådan....men dengang vidste jeg jo heller ikke at manden var der et sted...

Anmeld

13. februar 2011

Nemesis

Eva. skriver:

De to små har begge spurgt mig om jeg ikke vil være kæreste med J og Bertram sagde endda i dag at han synes jeg skal spørge om ikke J vil være kæreste med mig.

Jamen, jeg mødte ham faktisk på dating...da jeg egentlig havde givet op og have så mange ubesvarede breve...da skrev jeg en profiltekst som sagde en del om mine tanker og hvordan jeg bl.a så den der dating verden...så fik jeg et brev fra j en fredag aften...da jeg læste det vidste jeg bare det var ham, lyder måske åndsvagt men det var følelsen. Samme aften ringede vi sammen og talte sammen i 4 timer. Aftalte bagefter pr. sms at mødes næste dag, Så 24 timer efter første modtaget brev kommer han her og det er bare kærlighed/tiltrækning ved første blik.

Det er virkelig utroligt og helt helt rigtigt...han er bare manden og jeg kan nu mærke at jeg aldrig har været forelsket før..den der tæthed og følelse jeg har med ham har jeg aldrig oplevet..

Han er tre børn, så vi har vidst børn nok.. men han er skøn, helt rigtig..

Hvor lyder det dog vidunderligt livsbekræftede!

Så er ungerne jo helt med på den så du kan jo når i er klar sige at nu har du spurgt J og han vil gerne være din kæreste. Hvor er det dog også bare fantastisk at dine drenge har taget i mod ham så hurtigt.

Det er bare så dejligt at høre din glæde skinne igennem det skrevne..du har SÅ meget fortjent det.

Knus Sisse

Anmeld

13. februar 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

Hvor lyder det dog vidunderligt livsbekræftede!

Så er ungerne jo helt med på den så du kan jo når i er klar sige at nu har du spurgt J og han vil gerne være din kæreste. Hvor er det dog også bare fantastisk at dine drenge har taget i mod ham så hurtigt.

Det er bare så dejligt at høre din glæde skinne igennem det skrevne..du har SÅ meget fortjent det.

Knus Sisse

Tak... ja, det er nemlig lige til at gå til...de er vild med ham og han er super god og meget naturlig over for dem.

Jeg er virkelig glad...det er bare så rigtigt og det sidste der manglede for at jeg har ryddet op i min fortid og alt det møg...at jeg endelig og for første gang i mit liv kan elske et andet menneske som ikke er mine unger altså.

Det er bare lidt hårdt at savne, men endnu mere skønt at mødes igen så... og tænk engang, jeg møder en mand der også har sine to små sovende ved sig...og jeg går og tænker på at de skal sove selv når huset er færdigt...for jeg nyder at sove med ham...tænk lige at jeg skal have det sådan..

Anmeld

13. februar 2011

Nemesis

Eva. skriver:

Tak... ja, det er nemlig lige til at gå til...de er vild med ham og han er super god og meget naturlig over for dem.

Jeg er virkelig glad...det er bare så rigtigt og det sidste der manglede for at jeg har ryddet op i min fortid og alt det møg...at jeg endelig og for første gang i mit liv kan elske et andet menneske som ikke er mine unger altså.

Det er bare lidt hårdt at savne, men endnu mere skønt at mødes igen så... og tænk engang, jeg møder en mand der også har sine to små sovende ved sig...og jeg går og tænker på at de skal sove selv når huset er færdigt...for jeg nyder at sove med ham...tænk lige at jeg skal have det sådan..

hahahahaah ja det er da helt nye toner hihihi det er da lidt sjovt. 

Hvor er det altså dejligt at høre..jeg bliver helt glad indeni af at mærke DIN glæde. Så lever du igen!!! 

Sisse

Anmeld

13. februar 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

hahahahaah ja det er da helt nye toner hihihi det er da lidt sjovt. 

Hvor er det altså dejligt at høre..jeg bliver helt glad indeni af at mærke DIN glæde. Så lever du igen!!! 

Sisse

Åhh, du er så sød.. ja, så lever jeg igen, det er så fantastisk...er fuld af dejlighed indeni...og savner ham konstant når ikke er ved ham,... Heldigvis bliver man jo klogere så længe man lever, jeg vidste bare slet ikek det kunne være sådan, at man kan få den fornemmelse af at være hel når man er sammen...livet er da bare så skønt...jeg er taknemmelig, og selvom det har været hårde måneder, så var det hvad der skulle til for at jeg kunne komme hertil..

Anmeld

14. februar 2011

betski

Eva. skriver:

Hej piger...

Kunne godt tænke mig at høre hvor hurtige eller langsomme I var med at præsentere jeres kæreste som kæreste over for jeres børn?

Jeg har jo været alene i over 4 år og kendt et par stykker, som har sagt hej til ungerne som en god ven og ikke andet...og det har ikke gjort det store indtryk på ungerne, da det jo bare var en ven fra skolen..jeg har ikke følt nogen af dem skulle præsenteres som andet og det har så heller ikke holdt mere end få uger...

Men altså, nu har jeg så mødt ham jeg skal være sammen med resten af mit liv....ja ja., lyder vildt, men sådan er det bare...det ved jeg. Har måtte æde en masse af egne ord, heldigvis...man skal jo blive klogere..

Men hvornår valgte I at vise I var kærester over for jeres børn?

Hvor dejligt for dig Eva, tænk engang at din store kærlighed skulle findes på nettet Jeg kan huske at du flere gange har skrevet at man bør være kærester i min 6 mdr før børn bliver involveret. Det vil også være rigtig fint, hvis man kan holde den så langt. Men børn er ofte meget hurtige til at opfange hvis man er forelsket. Så mon ikke bare I skal lade tingene ske og så lade unger opfatte det de fanger fra jer?  

Jeg oprettede en profil på dating i går og overvejede at slette den igen, da jeg har samme holdning til netdating som du har øh havde Meeeen måske jeg lige skal give det en chance

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.