Hvor hurtigt præsentere kæreste som kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.767 visninger
31 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Aves.

Hej piger...

Kunne godt tænke mig at høre hvor hurtige eller langsomme I var med at præsentere jeres kæreste som kæreste over for jeres børn?

Jeg har jo været alene i over 4 år og kendt et par stykker, som har sagt hej til ungerne som en god ven og ikke andet...og det har ikke gjort det store indtryk på ungerne, da det jo bare var en ven fra skolen..jeg har ikke følt nogen af dem skulle præsenteres som andet og det har så heller ikke holdt mere end få uger...

Men altså, nu har jeg så mødt ham jeg skal være sammen med resten af mit liv....ja ja., lyder vildt, men sådan er det bare...det ved jeg. Har måtte æde en masse af egne ord, heldigvis...man skal jo blive klogere..

Men hvornår valgte I at vise I var kærester over for jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Hej piger...

Kunne godt tænke mig at høre hvor hurtige eller langsomme I var med at præsentere jeres kæreste som kæreste over for jeres børn?

Jeg har jo været alene i over 4 år og kendt et par stykker, som har sagt hej til ungerne som en god ven og ikke andet...og det har ikke gjort det store indtryk på ungerne, da det jo bare var en ven fra skolen..jeg har ikke følt nogen af dem skulle præsenteres som andet og det har så heller ikke holdt mere end få uger...

Men altså, nu har jeg så mødt ham jeg skal være sammen med resten af mit liv....ja ja., lyder vildt, men sådan er det bare...det ved jeg. Har måtte æde en masse af egne ord, heldigvis...man skal jo blive klogere..

Men hvornår valgte I at vise I var kærester over for jeres børn?

En 3 måneders tid, vil jeg tro...

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. februar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

En 3 måneders tid, vil jeg tro...

Kærligst
Sussie

Det lyder også meget fornuftigt... især i den alder her, hvor ikke man er helt ung...man ved jo godt om det er eller ikke er..

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Det lyder også meget fornuftigt... især i den alder her, hvor ikke man er helt ung...man ved jo godt om det er eller ikke er..

Netop

Anmeld

13. februar 2011

Aves.

SussieThyssen skriver:

Netop

Drengene vil så gerne at han bliver min kæreste, så heldigvis skal jeg ikek være bange for den del...det er bare en stor ting at præsentere børnene for ham som en sådan..

Anmeld

13. februar 2011

Loa

Ville bare sige tillykke med fundet af manden i dit liv

Anmeld

13. februar 2011

Aves.

Loa skriver:

Ville bare sige tillykke med fundet af manden i dit liv

Tusind tak skal du have.... jeg havde opgivet og især det der med dating....men jeg har måtte æde alt i mig, det kan sgu lykkedes på den måde og det er så uendeligt ligegyldig det man kan se udenpå... så lykken fandtes, bare ikek der hvor jeg har ledt før..

Anmeld

13. februar 2011

SussieThyssen

Eva. skriver:

Drengene vil så gerne at han bliver min kæreste, så heldigvis skal jeg ikek være bange for den del...det er bare en stor ting at præsentere børnene for ham som en sådan..

Det behøver du såmænd ikke at gøre så meget ud af...I begynder da bare at gå hånd i hånd..småkysse og sådan..så kan de sagtens regne resten ud selv

Anmeld

13. februar 2011

june1987

her gik der tre måneder 

Anmeld

13. februar 2011

june1987

her gik der tre måneder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.