Baby på 5 uger i autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Gerne Hvis du på forhånd lover at jeg ikke forelsker mig så meget i den, at jeg føler behov for også at anskaffe mig en Glæder mig til "jomfru-turen" mod Ditte+Kristine+Richard+Mikkel hjemmet!

Det kan jeg absolut ikke love

Og måske det snart er på tide at indvi Ditte i vores planer om udfugt til hendes hjem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

otlitrom

Mettemus skriver:

Tak tak og JO - mega meget frihed! Havde ellers tænkt at den ikke blev nødvendig, men efter lige nøjagtig 2½ døgn med baby var verden uoverskuelig uden bil, så afsted til banken!

Hvordan går det med maven? Kan se at du er langt over halvvejs - den sidste tid kommer til at gå MEGA hurtigt

Det går fint med maven, tak! Jeg er 21+4, så det går da den rigtige vej Det går hurtigt for tiden, men der er også så meget andet at tænke på. min bacheloropgave og en flytning.. Så jeg har slet ikke tid til at tælle dage lige nu

Det bliver dejligt for Jer med en dyt. Vi har to, men vil gerne af med den ene.. Det er lige lovlig luksus med to, når jeg stadig er på SU

Håber I har det dejligt. Tænk at lillemanden allerede er 5 uger

Anmeld

12. februar 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Det kan jeg absolut ikke love

Og måske det snart er på tide at indvi Ditte i vores planer om udfugt til hendes hjem?

Hehe ja det kan du have ret i nok er en god ide

Anmeld

12. februar 2011

Mettemus

Heidibh skriver:

Hejsa... Vores lille puge var 4 dage da hun var på tur fra Odense til Grenå.. Min mormor var meget sug og ville så gerne have hun skulle nå at hilse på prinsessen da det er hendes første oldebarn..Vi spurgte SP, og jordermøderne der hvor vi var indlagt om det vat forsvarligt osv, og fik at vide at hvis vi bare kørte ordenligt og holdte lidt pauser var det ok..

Det lyder godt. Og han er jo allerede strukket en del ud i forhold til han var helt, helt ny, så mon ikke det går med en god pause undervejs? Er glad for at du har det fra en SP

Anmeld

12. februar 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ork! Ditte er det mest overskudsagtige mennesker jeg kender (okay okay, cyperkender) så I møder bare op - det tager hun i stiv arm - hun har sikkert et eller andet kage i fryseren også... Årh, hvem der boede i Århus.. 

Anmeld

12. februar 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Ork! Ditte er det mest overskudsagtige mennesker jeg kender (okay okay, cyperkender) så I møder bare op - det tager hun i stiv arm - hun har sikkert et eller andet kage i fryseren også... Årh, hvem der boede i Århus.. 

Ja ikke? Eller måske hun lige bager et eller andet på stedet??

Du må komme til Århus inden længe Anne - du skal være velkommen!

Anmeld

12. februar 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Hehe ja det kan du have ret i nok er en god ide

Anmeld

12. februar 2011

Mettemus

kitty skriver:

Det går fint med maven, tak! Jeg er 21+4, så det går da den rigtige vej Det går hurtigt for tiden, men der er også så meget andet at tænke på. min bacheloropgave og en flytning.. Så jeg har slet ikke tid til at tælle dage lige nu

Det bliver dejligt for Jer med en dyt. Vi har to, men vil gerne af med den ene.. Det er lige lovlig luksus med to, når jeg stadig er på SU

Håber I har det dejligt. Tænk at lillemanden allerede er 5 uger

Ahhh bachelor(t) - husker det alt for godt! For pokker den trak tænder ud! Kan godt forstå den flytter fokus lidt fra graviditet. Men hvor blri det bare skønt når den er overstået - er du så helt færdig eller er der noget praktik tilbage? Det bliver lækkert med flytning - husk at slappe fuldstændig af og ikke at løfte noget som helst! Det hævner sig grusomt i ugerne efter (taler af bitter erfaring).

Vi har det skønt! Han er så dejlig! Og selvom han pt har vendt totalt op og ned på dag og nat, er han fuldstændig uimodståelig når han kl 3 om natten sender mig et af sine nylærte smil

Anmeld

12. februar 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Ja ikke? Eller måske hun lige bager et eller andet på stedet??

Du må komme til Århus inden længe Anne - du skal være velkommen!

Naturligvis!

Ih hvor hyggeligt - jeg må hellere lige vente til jeg har født, men når jeg så er klar på en tur ud i virkeligheden så kommer baby og jeg helt sikkert og gæster Jer for voldsomt! 

Anmeld

12. februar 2011

Lunae

Mettemus skriver:

Hej alle

Da vi nu er blevet bilejere (), skal lille Laurits i morgen ud på sin første længere køretur for at besøge sine bedsteforældre. Men er det helt forkert når jeg synes at kunne huske at have læst et sted herinde, at der er grænser for hvor længe så nyfødte må sidde i autostolen uden pause?

Klem

Det anbefales at baby ikke sidder for længe, men vi kørte til BERLIN, da camille var 5 uger - vores sundhedsplejeske sagde, at det kan man sagtens en sjælden gang, så længe de ikke sidder i autostolen flere timer om dagen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.