Baby på 5 uger i autostol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Mettemus

Lolli skriver:

Ja, det er noget med at de lige skal ud at strække ryggen. Hvor langt skal i køre?

Når vi kører til jylland (2,5-3 timer tager det), plejer vi gerne at holde halvvejs.

Klem igen.  

Vi skal ud på en tur på 1½ time hver vej hvor vi tager afsted om formiddagen og kører hjem igen om aftenen - mon det kan lade sig gøre? Et stop på halvvejen ville passe helt fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Tak tak

Det drejer sig om en tur på 1½ time hver vej, så hvis vi nu holder en pause halvvejs måske?

Har i også bil?

Anmeld

12. februar 2011

Lillefe

Jeg mener man siger op til 1 time må man køre.. og faktisk har jeg læst at man kan godt en enkelt gang køre 2-3 timer men så kan man bare sørger for at holde ind et sted lige og vende....

Anmeld

12. februar 2011

Lolli

Mettemus skriver:

Vi skal ud på en tur på 1½ time hver vej hvor vi tager afsted om formiddagen og kører hjem igen om aftenen - mon det kan lade sig gøre? Et stop på halvvejen ville passe helt fint

OK. Jamen jeg ville da bare tage afsted og så lige gøre stop halvvejs. God tur.

Anmeld

12. februar 2011

Mettemus

Mette. skriver:

Ja, det har vi. Mine forældre bor også en lille time herfra, så vi havde hende med enkle gange. Man anbefaler ikke at gøre det - men vi gjorde det altså lidt.

Bare sørg for han ikke sidder for sammensunket og hvis du sidder ved siden af og holder øje med ham skal det nok gå. Jeg tror sagtens i bare kan stoppe halvvejs, så han kan få lidt mamse. Han sover sikkert fra det hele, det gjorde Emilie da hun var helt lille.

Fedt med bil! Jeg havde ellers tænkt at det var for besværligt at have bil i midtbyen, men når der er så langt hjem til bedsteforældrene er offentlig transport uoverskuelig! Vi må holde pause med ham, og så tage den tid det tager. Han sover stensikkert også - det plejer han under enhver form for transport

Anmeld

12. februar 2011

Sofia

Ville bare lige skrive TILLYKKE med bilen, så kom den i hus, hvor er I heldige

Anmeld

12. februar 2011

Mettemus

Lolli skriver:

OK. Jamen jeg ville da bare tage afsted og så lige gøre stop halvvejs. God tur.

Tak

Anmeld

12. februar 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Ville bare lige skrive TILLYKKE med bilen, så kom den i hus, hvor er I heldige

Du må komme og beundre den ved lejlighed

Anmeld

12. februar 2011

Mettemus

- skriver:

Pause halvejs er fint... 

Vigtigst er bare det ikke er LANGE ture hver dag, ellers går det ind i mellem....

God tur

Fint, så er jeg mere rolig. Vi er jo ikke vant til at have bil, så jeg har aldrig tænkt nærmere over det. Fedt at have et sted at spørge - tak baby.dk og brugere

Anmeld

12. februar 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Du må komme og beundre den ved lejlighed

Gerne Hvis du på forhånd lover at jeg ikke forelsker mig så meget i den, at jeg føler behov for også at anskaffe mig en Glæder mig til "jomfru-turen" mod Ditte+Kristine+Richard+Mikkel hjemmet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.