Fam. Madsen skriver:
sådan som jeg læser alle din svar vil jeg ikke råde dig til at glæde dig for meget endnu...
er jeg ked af og sige men ønsker ikke for dig at du bliver skuffet så vent heller og test igen imorgen tidlig også kig på testen efter 5 min.
en negativ test bliver ofte til en posetiv jo længer tid den ligger og det er derfor de skriver på pakken at man ikke skal kigge på testen efter 10 min.
så for og skåne dig selv for en skuffelse vil jeg råde dig til at teste med en morgen urin imorgen tidlig da din urin er mest koncentret om morgen
det er ikke for og såre dig.. jeg skriver det men kan læse at det virkelig er noget du inderligt ønsker dig 
de skulle være blev bedre til af de ikke skulle kunne viste positiv når man ikke er gravid.. sandt nogle teste gør det men det må ikke ske lige meget hvor langtid den lille..
jeg har prøve mange mærke igellem de sidste 3 år og har pyha kun prøv en positiv test hvor jeg nok ikke var også var..
de kloge sige af er den positiv så er man gravid for det er ens hcg der gør det i en test og den ville og må ikke være der vise ikke man er gravid...
oplever man det afligevel den er positiv og man ikke er så er det en dårlig test...
Men udfor hva en gynokolog sige de sidste par år her nu fik jeg min søn for et år siden og gik til gynækolog igen får ikke af tabe igen og igen hun sagde af en positiv er en positivtest til andet er bevist...Ja og det skulle ikke kunne lade sig ske om den ligger i time vis...
Jeg syntes af klar besked og digatal er de bedste... de der små strips test nej tak heller en stav test de slå aldrig fejl syntes jeg ikke.Ikke mere..
Henriette
Anmeld