Skyggestreg eller svagt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2011

Anonymepige

Det må være forskelligt i så fald.

Men er glad for at du også kan se den!

Testen er dog ret positiv nu. Faktisk tydeligere end den fra tidligere. Det synes jeg er lidt sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

Mauser.

præcis .. og det er fordi der er gået nogle flere timer, ligesom ved mig .. (; over natten havde jeg dannet mere HCG, og det samme har du i løbet af dagen jo .. Dejligt. 

Anmeld

12. februar 2011

Fam. Madsen

sådan som jeg læser alle din svar vil jeg ikke råde dig til at glæde dig for meget endnu...

er jeg ked af og sige men ønsker ikke for dig at du bliver skuffet så vent heller og test igen imorgen tidlig også kig på testen efter 5 min. 

en negativ test bliver ofte til en posetiv jo længer tid den ligger og det er derfor de skriver på pakken at man ikke skal kigge på testen efter 10 min. 

så for og skåne dig selv for en skuffelse vil jeg råde dig til at teste med en morgen urin imorgen tidlig da din urin er mest koncentret om morgen  

det er ikke for og såre dig.. jeg skriver det men kan læse at det virkelig er noget du inderligt ønsker dig

Anmeld

12. februar 2011

Anonymepige

Fam. Madsen: Jeg tog en ny test her til aften for at tjekke om der kom noget indenfor tid, og det nyeste billede jeg har lagt ind her er efter 10min men stregen kom indenfor 3 min denne gang?

Anmeld

12. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonymepige skriver:

Jeg er i dag 3+3 eller 3+6 og tog en test i morges med morgenurin. Efter 3min var der ingenting og jeg gik derfor.

Da jeg kiggede igen 20min efter synes jeg at jeg kunne ane en meget svag skyggestreg. Men den kunne slet ikke klare strakt arm testen.

Jeg ventede derfor 5-6 timer med at drikke og tisse. Tog så en ny, og efter 3min kaldte min kæreste og jeg måtte derfor gå.

Da jeg kiggede 15-20min efter så var der kommet en tydeligere streg end i morges. Den var meget svag men kunne sagtens ses.

Nu efter 1½ time er der slet ingen tvivl om at den er der, og den klare nemt strakt arm testen. Det ser også ud som om at der er farve i.

Hvad er jeres erfaringer med dét?

gynkologer siger af en positiv test kan kun komme hvis man har hcg i kroppe elelr fejl i testen..

Jeg har selv mere ind en gang teste positiv og første set det efter 20min til 3-4 timer efter og har kun en ens gang opleve jeg ike var gravid eller de var usikker om jeg bare midste lige på dagen efter mensdagen det kan jo ske den bare lige vender engang endelig sker det meget tit man er gravid op til mens mens så slipper den igen høre man fa og til om..

Hos di tro og håber jeg da den er der.

Men jeg ville ikke sige tillykke og jeg ville ikke være jubii er gravid før du er over mens dagen og igen tester positiv og inden for de 5-10 min af man aflæser den 1-2 min efter derstå på pakke har ikke en dyt af sige nu har jeg selv gået til scanningen æl tester gynkolog osv og det er mere det der den ligger der i flere timer der kasn ske den blever positiv men som en gynokolog siger dte må ikke lade sige ske anden der er fejl i testen fordi det er ens hcg der viser man er gravid i urin og den hcg har man kun når man er gravid...

Jeg ville tage en ny test om en til tre dage om morgen eller en digtaltest de er super gode

Henriette

Anmeld

12. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonymepige skriver:

Det må være forskelligt i så fald.

Men er glad for at du også kan se den!

Testen er dog ret positiv nu. Faktisk tydeligere end den fra tidligere. Det synes jeg er lidt sjovt

så lige teste jeg tro den er der......

du har nok bare for meget væske i kroppe så den er svag eller ikke så langt henne igen...

Henriette

Anmeld

12. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Fam. Madsen skriver:

sådan som jeg læser alle din svar vil jeg ikke råde dig til at glæde dig for meget endnu...

er jeg ked af og sige men ønsker ikke for dig at du bliver skuffet så vent heller og test igen imorgen tidlig også kig på testen efter 5 min. 

en negativ test bliver ofte til en posetiv jo længer tid den ligger og det er derfor de skriver på pakken at man ikke skal kigge på testen efter 10 min. 

så for og skåne dig selv for en skuffelse vil jeg råde dig til at teste med en morgen urin imorgen tidlig da din urin er mest koncentret om morgen  

det er ikke for og såre dig.. jeg skriver det men kan læse at det virkelig er noget du inderligt ønsker dig

de skulle være blev bedre til af de ikke skulle kunne viste positiv når man ikke er gravid.. sandt nogle teste gør det men det må ikke ske lige meget hvor langtid den lille..

jeg har prøve mange mærke igellem de sidste 3 år og har pyha kun prøv en positiv test hvor jeg nok ikke var også var..

de kloge sige af er den positiv så er man gravid for det er ens hcg der gør det i en test og den ville og må ikke være der vise ikke man er gravid...

oplever man det afligevel den er positiv og man ikke er så er det en dårlig test...

Men udfor hva en gynokolog sige  de sidste par år her nu fik jeg min søn for et år siden og gik til gynækolog igen får ikke af tabe igen og igen hun sagde af en positiv er en positivtest til andet er bevist...Ja og det skulle ikke kunne lade sig ske om den  ligger i time vis...

Jeg syntes af klar besked og digatal er de bedste... de der små strips test nej tak heller en stav test de slå aldrig fejl syntes jeg ikke.Ikke mere..

Henriette

Anmeld

12. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Anonymepige skriver:

Synes den er svær at fange

men billedet her er ca. 10min efter testen er taget(den var lidt svagere 3min efter og blev så sådan som den er på billedet efter ca. 7min)

med mine tre unger er de også bleve tyderliger jo linger de lå og i dag er de helt mørke røde... og det hvid lidt gult især min stor søns test som er 10 år i dag

Jeg kan godt se en svag steg....Syntes du skal prøve en stav eller en digatal test som skrive gravid hvis du er det de er lidt dyr 100 kr ca men super gode.

Henriette

Anmeld

14. februar 2011

mortil4dejligepiger

Jeg tror den er positiv...

Har du testet i dag?

Anmeld

14. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Håber for dig at den er positiv og at du venter en lille 

Når det så er sagt vil jeg sige, at jeg er en af de piger som aaaaltid får en skyggestreg på mine tests. De kan komme 5 min. efter testen er taget, og helt op til 20 min. efter, og være mere eller mindre tydelige. Så jeg ville personligt ikke stole på en test som ikke var positiv med det samme.

Men håber den er der, for man hører da om piger som er gravide, men hvor testen udvikler sig over tid, så vil da ikke helt afskrive det, men blot dele min erfaring med dig.

Hvis du er meget i tvivl, så prøv en clearblue digital. De er meget korrekte.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.