Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg testede meget, meget svagt positiv ca. 13 dage efter ÆL. Stregen kom først efter 30 min og jeg havde egentlig smidt testen ud (dybt åndsvagt at tage den frem igen så ) Den var ikke særlig tydelig, men næste dag var den lidt mere tydelig, dog stadig ikke inden for de 3 min. Den var dog god nok, men risikoen for en biokemisk abort er der jo, når det er så tidligt!
Håber den er god nok, hvis det er det du ønsker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er nu ret så sikker på at den er der, min så præcis sådan der ud ..
I må endelig ikke sige tillykke endnu!
Det er MEGET ønsket! Så jeg ville bare vide om i mente der var håb endnu da jeg egentlig havde opgivet i denne cyklus pga. manglende symptomer!
Så jeg ville bare se om det var mig der var skør eller i også kunne se en streg
Jeg havde kun lidt prikkende og stikkende fornemmelse i underlivet, ellers ingen symptomer .. men kan sagtens se den
Jeg håber godt nok den er tydeligere i morgen tidlig og kommer indenfor 5min!
Anonymepige skriver: Jeg håber godt nok den er tydeligere i morgen tidlig og kommer indenfor 5min!
Sådan der så min også ud i sin tid. Tror helt sikkert den er go nok
prøv engang i morgen når du er vågnet (: men tror den er der
Jeg håber sådan i har ret!
Nu bliver det rigtig svært at sove i nat
Den bliver forresten mere og mere tydelig Nu er den også helt klart lilla i farven.
Ikke for at gøre dig ked, men jeg fik også positive teste efter 15-20 minutter. Men var ikke gravid. Blev så skuffet hver gang. Så synes ikke du skal skrue forventningerne op, før den er der inden for testtiden. Og kender flere der har haft samme erfaringer...
Da jeg så endelig testede positivt rigtigt, kom stregen inden for 2-3 minutter
Men krydser fingre for at den viser 2 streger imorgen indenfor testtid For vi er jo ikke ens, så det kan jo være den er der for dig Men glæd dig først når stregerne er der indenfor de 2-3min...
vat stregen der ikke indenfor 2-3 min denne gang ?? ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128