Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulleunge: Det var den samme test der bare blev tydeligere og tydeligere jo længere tid der gik.
Ved som sagt ikke om den kom efter 3min eller 15min.
Kan ikke tage en ny her til aften da jeg ikke kan holde mig i så lang tid igen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh på den måde .. hm jamen syntes da du skal prøve nu og så se hvad den siger, da jeg testede positiv (dom din ser ud nu) testede jeg 3 gange lige i træk, så prøv igen nu selvom du ikke kan tisse så meget, og så se hvad den siger inde for et par minutter
Jo jo altså.. Jeg tog en ny og der kom en MEGET svag streg efter 3-4min nu. Men den er så svag den ikke klare strakt arm testen.
Altså den er meget svagere end den tidligere
hmm .. prøv at smide billede op at den ??
Synes den er svær at fange
men billedet her er ca. 10min efter testen er taget(den var lidt svagere 3min efter og blev så sådan som den er på billedet efter ca. 7min)
altså jeg vil sige positiv .. min så sådan ud, da jeg var gået et par dage over tid
Jeg er helt rundt på gulvet. Nu kan testen klare strakt arm testen og er næsten ligeså tydelig som den fra tidligere
Men hvis den er positiv. Hvorfor søren kunne jeg så ikke teste positiv i morges?
fordi der er gået nogle timer, og du i det tidsrum har dannet mere HCG i dit urin vil jeg skyde på
det var det samme med mig, havde jeg gjort det bare seks timer tidligere havde den slet ikke været til at se ..
Hold da op.. Begynder at tro lidt på det nu!
Jeg er dog nødt til at se to fede streger før jeg bliver helt overbevist.
prøv at se på min profil under debatten såååå .. der har jeg testet om aftenen, og så testet om morgenen, der er også stor forskel på bare de få timer ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128