Skyggestreg eller svagt positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27.002 visninger
39 svar
2 synes godt om
12. februar 2011

Anonymepige

Jeg er i dag 3+3 eller 3+6 og tog en test i morges med morgenurin. Efter 3min var der ingenting og jeg gik derfor.

Da jeg kiggede igen 20min efter synes jeg at jeg kunne ane en meget svag skyggestreg. Men den kunne slet ikke klare strakt arm testen.

Jeg ventede derfor 5-6 timer med at drikke og tisse. Tog så en ny, og efter 3min kaldte min kæreste og jeg måtte derfor gå.

Da jeg kiggede 15-20min efter så var der kommet en tydeligere streg end i morges. Den var meget svag men kunne sagtens ses.

Nu efter 1½ time er der slet ingen tvivl om at den er der, og den klare nemt strakt arm testen. Det ser også ud som om at der er farve i.

Hvad er jeres erfaringer med dét?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2011

otlitrom

Mine erfaringer er desværre dårlige. Jeg har prøvet det en gang, hvor stregen kom efter 15 minutter.. Og den var også tydeligere dagen efter.. Men den var negativ, der var ingenting...

Jeg håber ikke det er tilfældet for dig!

Anmeld

12. februar 2011

Mauser.

man må ikke aflæse resultat efter 5 min ..  stregen kommer meget kort tid efter, hvis den er positiv, så jeg ville tage den som negativ ..  fingre for at den snart er der for dig.

Anmeld

12. februar 2011

Anonymepige

Nej, jeg ved der står den ikke må aflæses efter 10min.

Men jeg ved jo ikke om de er kommet efter 5min eller efter 15min Jeg gik jo efter ca 3 min.

Eneste jeg ved er at den fra i aften er blevet væsentlig mere tydelig jo længere tid der er gået siden jeg tog den.

Anmeld

12. februar 2011

Mauser.

hvornår forvemte du mens ?? prøv nu her igen så .. 

Anmeld

12. februar 2011

Anonymepige

Jeg forventer sådan set først mens på onsdag. Men jeg er ret sikker på at min ÆL kom før tid i denne cyklus. Havde nemlig ÆL smerter allerede d. 30

Så hvis det er tilfældet så burde den komme i morgen.

Anmeld

12. februar 2011

Mauser.

Man kan tidligst teste positiv 14 efter æg- løsning siger man .. hvor længe siden er det du har teste nu siger du ?  du kunne jo prøve igen, hvis det er lidt tid siden .. ellers smid et billede på, så er det nemmere at vurdere. 

Anmeld

12. februar 2011

Anonymepige

Det er 13 dage siden ÆL i dag hvis jeg havde det d. 30

her er et billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. februar 2011

Mauser.

positiv vil jeg sige  .. 

min så sådan ud den første dag .. 

Anmeld

12. februar 2011

Fru Nielsen

Kan godt se en streg, meeeen tør ikke sige tillykke....

Syntes du skal teste i morgen med morgen urin, også læs den efter de anbefalede minutter....

Pøj pøj med det!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.