Min søn på 8 år har det meget skidt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Maise

Anonym skriver:

Ja de var med begge 2.. Skal siges at vi har nået at have 3 psykologer i de 1½ år hvor alt det her med min søn har kørt og vi har gået til møde.. Til de møder er der mange med altså sidst vi var afsted er nok 14 dage siden og der var der : socialrådgiver, AKT konsulent(det står for adfærd,kontakt og trivsel), Psykolog, Ergoterapaut, lederen fra sfoen, en pædagog fra sfo, 2 lærer, Viceforstanderen på skolen, sundhedsplejeske og min mand og jeg.. Vi skal så til møde igen om 4 uger og der er der så 3 mindre med da jeg synes der var alt for mange..

Jeg tænker bare 1½ år og så er vi nået her til at han virkelig har det rigtig skidt med sig selv mere end han havde før..

1,5 år er alt for længe, de må have en udredningsplan på ham derfor mener jeg der skal psykiater på udover ( er selv sygeplejerske i psykiatrien og kender systemet). Det er jo psykiateren der stiller diagnosen. Har du hørt egen læge hvad han/hun mener om sagen ?? ja spykologen og socialrådgiveren må da også synes at det var en lam historie læreren kom med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

1,5 år er alt for længe, de må have en udredningsplan på ham derfor mener jeg der skal psykiater på udover ( er selv sygeplejerske i psykiatrien og kender systemet). Det er jo psykiateren der stiller diagnosen. Har du hørt egen læge hvad han/hun mener om sagen ?? ja spykologen og socialrådgiveren må da også synes at det var en lam historie læreren kom med.

Har snakket med min læge gjorde jeg i torsdags.. Og han sagde at hvis ikke der sker noget skal han nok skrive et brev til skolen eller andet sted så der kommer til at ske noget for han siger jo også at når drengen er "syg" så skal han have hjælp.. Tja  Synes faktisk ikke rigtig det er til at finde ud af hva ham psykologen og socialrådgiveren mener om de forskellige ting.. Jeg føler faktisk kun at det er mig der se det som noget meget slemt hvis man kan sige det sådan. Synes de andre tager meget let på det.

Anmeld

13. februar 2011

Maise

Anonym skriver:

Har snakket med min læge gjorde jeg i torsdags.. Og han sagde at hvis ikke der sker noget skal han nok skrive et brev til skolen eller andet sted så der kommer til at ske noget for han siger jo også at når drengen er "syg" så skal han have hjælp.. Tja  Synes faktisk ikke rigtig det er til at finde ud af hva ham psykologen og socialrådgiveren mener om de forskellige ting.. Jeg føler faktisk kun at det er mig der se det som noget meget slemt hvis man kan sige det sådan. Synes de andre tager meget let på det.

Synes du skal sige til dem at der skal skred i sagen og du gerne vil have der kommer fagpersoner fra sundhedsvæsenet ind over også, da han har det så skidt nu at i ikke bare kan vente og se tiden an.

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

Synes du skal sige til dem at der skal skred i sagen og du gerne vil have der kommer fagpersoner fra sundhedsvæsenet ind over også, da han har det så skidt nu at i ikke bare kan vente og se tiden an.

Vil jeg også gøre, men sgi ikke altid nemt at få fat på de forskellige folk pr telefon... Men noget skal der ihvertfald ske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.