Min søn på 8 år har det meget skidt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

ok, helt fint han går et sted af gangen.

til dig, skulle han få en adhd diagnose er du velkommen til at kontakte mig min søsters søn på 8 har diagnosen så kender en hel del til det.

maise

Jeg har læst en del på nettet om adhd og synes jo selv han har en masse af de ting.. Men ved bare ikke hva jeg skal gøre og ikke skal.. Når de siger man skal lade være.. men i bund og grund er det jo min søn og mig der bestemmer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

Lisbeth1985

Åhh, hvor er det synd for ham!! Lige en masse  til dig og din søn

Anmeld

13. februar 2011

Chellen

Det går da helt i hjertet, hvor er det bare synd !
Jeg håber det bedste for Jer, og sender jeg mange mange til jer!

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Åhh, hvor er det synd for ham!! Lige en masse  til dig og din søn

Mange tak

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

ChelleGirl skriver:

Det går da helt i hjertet, hvor er det bare synd !
Jeg håber det bedste for Jer, og sender jeg mange mange til jer!

Mange tak en  er altid dejligt..

Anmeld

13. februar 2011

CamillaValby

Puha, det er langt fra nemt det som han går igennem

Nu ved jeg ikke hvor i landet i bor men du er mere end velkommen til at smide mig en PB. Hvis jeg kan hjælpe på den ene eller anden måde, også med hensyn til fx hans lektier.

Jeg hjalp min bror igennem folkeskolen, fordi han simpelhen blev mobbet fra start til slut.

Jeg sender jer begge et kæmpe

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Puha, det er langt fra nemt det som han går igennem

Nu ved jeg ikke hvor i landet i bor men du er mere end velkommen til at smide mig en PB. Hvis jeg kan hjælpe på den ene eller anden måde, også med hensyn til fx hans lektier.

Jeg hjalp min bror igennem folkeskolen, fordi han simpelhen blev mobbet fra start til slut.

Jeg sender jer begge et kæmpe

Ville have været super med sådan en hjælp.. Men bor desværre i jylland så der er godt nok et stykke vej.. Men dejlig alligevel at du tilbyder noget hjælp det varmer at der er nogen der virkelig gerne vil hjælpe..

Anmeld

13. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Ville have været super med sådan en hjælp.. Men bor desværre i jylland så der er godt nok et stykke vej.. Men dejlig alligevel at du tilbyder noget hjælp det varmer at der er nogen der virkelig gerne vil hjælpe..

Ja ok det er så lidt langt

Men skulle i engang komme til kbh eller omegn, så skriv endelig til mig så vil jeg da kigge forbi.

Anmeld

13. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Ja ok det er så lidt langt

Men skulle i engang komme til kbh eller omegn, så skriv endelig til mig så vil jeg da kigge forbi.

Skal jeg huske på men håber da han får det bedre i løbet af forhåbelig ikke så længe..

Anmeld

13. februar 2011

mor2011

Mit hjerte bløder for din dreng, ingen fortjener at have det som han. Håber så meget at der vil ske noget godt i hans og jeres liv så han forlader alle disse destruktive tanker og hans ked-af-det-hed. Ord er fattige, håber bare sådan at der er lys for enden af tunnelen for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.