Hvor længe sover din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Oliver 2år sover fra 19 til 5-6 tiden så sover han 1½time til middag

Troia 1år sover fra 18 til 5-6 tiden... så sover hun 15-45min i løbet af dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

Mai-pigen

Tina&Martin skriver:

Så tror jeg også det er et hit idag  Madeleine skulle i hvert fald ikke overtales til grød, det ryger fint ned.

Glæder mig til hun skal have et måltid mere på

Hvor længe gav I kun et måltid ???

Sorry fik aldrig svaret..

Jeg tror jeg gav Peter 1 måltid formiddag i ca.10 dage, før jeg fik lyst til at prøve med lidt grøntsagsmos om aftenen, det går imidlertidig ikke så godt.. Lillemanden vil IKKE ha kartoffel/gulerodsmos... Øv.... Men pulvergrøden om formiddagen, middag glider nemt ned..ligenu er det hirsegrød med pære/banan..

Anmeld

18. februar 2011

2babygirls

Mai-pigen skriver:

Sorry fik aldrig svaret..

Jeg tror jeg gav Peter 1 måltid formiddag i ca.10 dage, før jeg fik lyst til at prøve med lidt grøntsagsmos om aftenen, det går imidlertidig ikke så godt.. Lillemanden vil IKKE ha kartoffel/gulerodsmos... Øv.... Men pulvergrøden om formiddagen, middag glider nemt ned..ligenu er det hirsegrød med pære/banan..

Okay.. Har nu givet majs eller risgrød med frugtmos i, men såå gik hendes mave i stå, så nu står den på lidt sveskemos, og så får hun først grød fra i morgen igen. Hun er helt vild, og siger uhhhhmmmmmmmm mega længe inden hun igen åbner munden haha, så er spændt på kartoffel og grøntsag mos er et hit når det skal startes op.

Anmeld

5. marts 2011

Mai-pigen

Tina&Martin skriver:

Okay.. Har nu givet majs eller risgrød med frugtmos i, men såå gik hendes mave i stå, så nu står den på lidt sveskemos, og så får hun først grød fra i morgen igen. Hun er helt vild, og siger uhhhhmmmmmmmm mega længe inden hun igen åbner munden haha, så er spændt på kartoffel og grøntsag mos er et hit når det skal startes op.

Er du kommet godt igang med mosen??

Anmeld

5. marts 2011

katoef

Sophia på 2,5 måned sover fra 00:00 til 07:00

Anmeld

5. marts 2011

mortilnoahogmelina

Her sover vi fra 19 - 06 .

Så det er super dejligt der er både voksen tid og en nat søvn

Dog kan han vågne fordi han ar tabt sutten men sover igen med det sammen

Anmeld

5. marts 2011

Alberts/

fra 19-04:30. så en morgen dreng

Anmeld

5. marts 2011

2babygirls

Mai-pigen skriver:

Er du kommet godt igang med mosen??

Ja det går rigtig godt, og maven er heldigvis helt i orden igen

Nu får hun grød til middag og mos til aften.

Hvad med jer ???

Anmeld

5. marts 2011

Clisolka

Her får Isabella sin natflaske omkring kl 23 og sover så igennem til mellem 7-9  

Anmeld

5. marts 2011

LinLin

Adam (knapt 6 mdr) vågner ca 6.45... (fra kl 20.30)

(David (4½ år) vågner tidligere - som regel kl 6  men han går bare i gang med at lege, så moderen kan godt liiige blive liggende indtil Adam vågner )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.