Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften lyder...hvor længe sover jeres babyer??
Herhjemme har vi fået os en lille morgenmand.. Vi er meget meget heldige hvis kl.er 6... Ihh, det er altså bare ikke godt, når man er stort B-menneske..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Puha er bestemt også B-menneske Her sover Sissel fra ca 21 til 7,30 i en køre, engang imellem reagere hun på hun taber sutten, men ikk hver nat. Så jeg nyder en hel natte søvn
Mai-pigen skriver: Ja, som overskriften lyder...hvor længe sover jeres babyer?? Herhjemme har vi fået os en lille morgenmand.. Vi er meget meget heldige hvis kl.er 6... Ihh, det er altså bare ikke godt, når man er stort B-menneske..
min dreng har lige haft en længere periode hvor han er vågnet lidt før 5, ALLE DAGE! Puha det er godt nok ikke sjovt, jeg ELSKER at sove
Nu er han heldigvis begyndt at sove til 6.30 ca så nu sover vi "længe" igen
min lille prinsesse vågner meller 3 og 5 og skal have flaske også sover hun til mellem 8 og 9 Tror vi er meget heldige med a hun sover så godt.
Benjamin sover fra ca. 22 til klokken mellem 7 og 8
Her går mindstemanden i seng imellem 19.30 og 20.00.. Sover til ca. 6.00, nogle gange får han mad omkring kl. 04.00, så sover han igen til omkring kl. .07.00-07.30.. Jeg brokker mig ikke..
jeg har Oskar på 5 måneder, som lige siden han var 2 måneder har sovet fra 8 til 8..
Lærke er godt nok ikke baby mere (15 mdr.) men nu får I lidt info alligevel
Hun sover fra 18.30 til 6.00/6.30 så vi er goddt tilfredse, selv om vi også er B-mennesker.
vores pige vågnede kl 05 indtil hun var næsten 2 år. Nu er hun næsten 3 og vågner omkring 6.30
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128