Hvor længe sover din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2011

Sara_S

Tristan er 15 uger gammel og sover gerne 7½-9½ timer per nat UDEN afbrydelser... kan ikke klage! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2011

Bellinda89

Mai-pigen skriver:

Ja, som overskriften lyder...hvor længe sover jeres babyer??

Herhjemme har vi fået os en lille morgenmand.. Vi er meget meget heldige hvis kl.er 6... Ihh, det er altså bare ikke godt, når man er stort B-menneske..

Min datter kommer i seng kl 19:00 & står op omkring 08:00.

Så sover hun til middag , fra ca. 11-13:00 ( lidt forskelligt hvordan hendes middags lure er )

Hun er 1 år

Anmeld

11. februar 2011

morethanperfect

Oscar på 3 en halv måned sover fra 19.00 til 05.00 med et måltid omkring kl 23.00-24.00

Anmeld

14. februar 2011

Mai-pigen

Lyder da dejligt med så mange babyer der sover godt om natten.. Er jeg den eneste med en lille natteravn???

Anmeld

14. februar 2011

Alberts/

om natten sovér albert fra 18-19  tiden og så til halv 6(; så¨hvis  jeg er træt er det min egen skyld kan bare hoppe i seng,

Anmeld

14. februar 2011

2babygirls

Ja, som overskriften lyder...hvor længe sover jeres babyer??

Herhjemme har vi fået os en lille morgenmand.. Vi er meget meget heldige hvis kl.er 6... Ihh, det er altså bare ikke godt, når man er stort B-menneske..

Madeleine er 4 mdr og har sovet igennem siden hun kom til verden.. Det er blevet længere og længere og efter hun er begyndt på grød er det fra ca 21.30 til kl 7

Mor er SÅ tilfreds.. hun kan godt lidt få brug for sutten midt på natten men sover videre lidt så snart den er givet.

Vi putter hende så kl 19, og så spiser hun lige en sidste gang ved 21.30

Anmeld

14. februar 2011

Mai-pigen

Tina&Martin skriver:

Madeleine er 4 mdr og har sovet igennem siden hun kom til verden.. Det er blevet længere og længere og efter hun er begyndt på grød er det fra ca 21.30 til kl 7

Mor er SÅ tilfreds.. hun kan godt lidt få brug for sutten midt på natten men sover videre lidt så snart den er givet.

Vi putter hende så kl 19, og så spiser hun lige en sidste gang ved 21.30

Det lyder jo fantastisk dejligt..  Hvor meget grød får hun om dagen???

Anmeld

14. februar 2011

nicole

jeg har en basse dreng på 5 måneder han spiser kl 19 sover så ca 19.30 til kl 6 men for flasken 3 gange om natten skal man bare blive ved med at give mad eller er det ikke snart på tide at han skulle klare sig ligt mere uden mad om natten

Anmeld

14. februar 2011

2babygirls

Mai-pigen skriver:

Det lyder jo fantastisk dejligt..  Hvor meget grød får hun om dagen???

Vi er lige startet på i torsdags, så hun får halvdelen af det jeg laver, og resten dagen efter. Det er en meget lille klat, men hun tog 5 timer til middag men så var hun dælme også sulten da hun vågnede

Anmeld

14. februar 2011

misslea

Wilma er 4 måneder, og har altid sovet SUPER godt!

Siden hun var 4-5 uger har hun sovet fra 22.30-8 eller 9!!

Nu er hun begyndt at sove kl. 21.30-7!! Om dagen sover hun car. 5-6 timer fordelt på 3 lure!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.