Hvor længe sover din baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Mai-pigen

nicole skriver:

jeg har en basse dreng på 5 måneder han spiser kl 19 sover så ca 19.30 til kl 6 men for flasken 3 gange om natten skal man bare blive ved med at give mad eller er det ikke snart på tide at han skulle klare sig ligt mere uden mad om natten

jeg tror da nHmm, ok 3 flasker er meget om natten, der burde han måske nok kunne klare den med mindre, måske er han tørstig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Mai-pigen

Tina&Martin skriver:

Vi er lige startet på i torsdags, så hun får halvdelen af det jeg laver, og resten dagen efter. Det er en meget lille klat, men hun tog 5 timer til middag men så var hun dælme også sulten da hun vågnede

Ok..det er så hyggeligt at give lidt mad... Vi skal forsøge os med grøntsagsmos for anden gang i aften, første gang var en succes, håber det kan give lidt mere søvn om natten, når han odt man har barsel med det natteroderi...

Anmeld

14. februar 2011

Mai-pigen

misslea skriver:

Wilma er 4 måneder, og har altid sovet SUPER godt!

Siden hun var 4-5 uger har hun sovet fra 22.30-8 eller 9!!

Nu er hun begyndt at sove kl. 21.30-7!! Om dagen sover hun car. 5-6 timer fordelt på 3 lure!

Ja, du er sgu heldog er du..  Nogle ville vove at påstå du slet ikke vidste hvordan det er at ha en lille....  hehe... Hun er ihvertfald en lille mønsterbaby, er hun....

Anmeld

14. februar 2011

kamillapetersen91

emma sover fra kl. 20 til mellem 8 og 9  

Anmeld

14. februar 2011

132319

Det er meget forskelligt. 

Nogle dage til 7, andre til 9  Hun vågner til gengæld 2-10 gange om natten 

Anmeld

14. februar 2011

Mai-pigen

kamillapetersen91 skriver:

emma sover fra kl. 20 til mellem 8 og 9  

Ihh...hvor får I de englebørn fra.....????

Anmeld

14. februar 2011

kamillapetersen91

Mai-pigen skriver:

Ihh...hvor får I de englebørn fra.....????

hhehe ved ikke... det har hun gjort fra siden hun var ca 2 måneder  

Anmeld

14. februar 2011

Clisolka

Isabella sover fra ca 23, hvor hun får sin natteflaske til mellem 7-9 

Det har hun gjort siden vi kom hjem med hende 

Anmeld

14. februar 2011

2babygirls

Mai-pigen skriver:

Ok..det er så hyggeligt at give lidt mad... Vi skal forsøge os med grøntsagsmos for anden gang i aften, første gang var en succes, håber det kan give lidt mere søvn om natten, når han odt man har barsel med det natteroderi...

Så tror jeg også det er et hit idag  Madeleine skulle i hvert fald ikke overtales til grød, det ryger fint ned.

Glæder mig til hun skal have et måltid mere på

Hvor længe gav I kun et måltid ???

Anmeld

14. februar 2011

misslea

Mai-pigen skriver:

Ja, du er sgu heldog er du..  Nogle ville vove at påstå du slet ikke vidste hvordan det er at ha en lille....  hehe... Hun er ihvertfald en lille mønsterbaby, er hun....

heheh... ja jeg er uden tvivl en heldig kartoffel!! har faktisk aldrig rigtig oplevet at være træt pga. manglende søvn om natten

Jeg havde ellers forberedt mig på det værste... heheh!!!

Men vores lille Wilma har et super godt sovehjerte må man sige!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.