Jeg er ung mor og stolt af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Annette A

Stort TILLYKKE først og fremmest og godt indlæg. 

Er selv godt og grundigt træt af at høre på mange af de mennesker der ser de unge mødre hvordan de snakker om dem. De glemmer jo at meget bliver fremstillet, så det passer ind i det som medieverden gerne vil vise, nemlig fjernsyn der udstiller andre, så de kan sidde og forarges og synes de selv ved så meget bedre. 

Selvfølgelig er der nogle enkelte personer, hvor man tænker sit, men det er da noget man ville ramle ind i uanset hvilken aldersgruppe med børn man ville fremvise. Som der også nævnes i en kommentar hvad med meget "voksne" der får børn. Har selv en far på over 50 der har en datter på 9 år og han er da heller ikke helt sikker i rollen, da han aldrig før har taget det fulde ansvar for andre børn, han har fået.

Men flot du er kommet så godt igennem også med den hårde oplevelse til at starte med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Stéphanie

cortsen skriver:

Stort TILLYKKE først og fremmest og godt indlæg. 

Er selv godt og grundigt træt af at høre på mange af de mennesker der ser de unge mødre hvordan de snakker om dem. De glemmer jo at meget bliver fremstillet, så det passer ind i det som medieverden gerne vil vise, nemlig fjernsyn der udstiller andre, så de kan sidde og forarges og synes de selv ved så meget bedre. 

Selvfølgelig er der nogle enkelte personer, hvor man tænker sit, men det er da noget man ville ramle ind i uanset hvilken aldersgruppe med børn man ville fremvise. Som der også nævnes i en kommentar hvad med meget "voksne" der får børn. Har selv en far på over 50 der har en datter på 9 år og han er da heller ikke helt sikker i rollen, da han aldrig før har taget det fulde ansvar for andre børn, han har fået.

Men flot du er kommet så godt igennem også med den hårde oplevelse til at starte med. 

Tak skal du have. Ja det er træls som medierne stiller folk, for det bliver hurtigt alle andres opfattelse af hvordan det hele ser ud, og jeg synes ikke det er fair at tage alle over en kamp da vi alle er forskellige. Oh ja, der er da fordele og ulemper ved alt, både det at være ung og gammel forælder, håber bare at folk snart indser at ikke alle er ens..

Tak, jeg kæmper stadig lidt med det hele, men det bliver bedre for hver dag der går

Anmeld

9. februar 2011

Stéphanie

Astasmor skriver:

man kan da også kun være stolt.

det lige meget hvor gammel man er bare man er en god mor så har alderen intet at sige.

jeg er 20 bliver 21 til april og venter mit andet barn til oktober, er sammen med faderen det også ham der er far til vores dejlige datter Asta Maria som jeg fik da jeg var 19.

hun stor trives og mangler intet.

man elsker jo sit barn uanset hvilken alder man har

Ja det ville jeg også mene at det er, men det er der desværre mange der ikke er enige i..

Stort tillykke med graviditeten, det lyder da bare skønt, jeg synes heller ikke min pige mangler noget, på trods af at hendes far og jeg er skilt..

Men hvor er det dejligt at hører om endnu en "ung mor" der klare sig super godt

Anmeld

10. februar 2011

NinaNymannMadsen

momse22 skriver:

Ja det ville jeg også mene at det er, men det er der desværre mange der ikke er enige i..

Stort tillykke med graviditeten, det lyder da bare skønt, jeg synes heller ikke min pige mangler noget, på trods af at hendes far og jeg er skilt..

Men hvor er det dejligt at hører om endnu en "ung mor" der klare sig super godt

Mange tak.
Tror bar vi unge mødre skal lukke af for alle de fordomme der er. Vi ved jo selv hvordan vi klare det.

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Altså en kvinde på 30 kan ligeså vel være mega uansvarlig som en pige på 18. Det er min mening. 

Så det kommer jo meget an på hvem man er som person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.