tandpasta hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

bøgelund

Sanne og Nicklas skriver:

Vores sp anbefalede i sin til zendium til Nicklas var 1 år, nu hvor han er 2 år bruger det sådan en børne tandpasta.

Så fra den første gang tittede frem

det er mig der lige har hevet tråden fram.. eller en gammel en.. Anna har nemlig 2 små der titter frem.. og ser netop at mange nævner zendium.. men jeg er bange for at hun jo sluger det?! hun er kun 8 mdr.. sker der ikke noget ved det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

SaNiNa

bøgelund skriver:

det er mig der lige har hevet tråden fram.. eller en gammel en.. Anna har nemlig 2 små der titter frem.. og ser netop at mange nævner zendium.. men jeg er bange for at hun jo sluger det?! hun er kun 8 mdr.. sker der ikke noget ved det? 

Der skal jo ikke ret meget tandpasta på kun ganske ganske lidt. vores sp anbefalede netop zendium fordi det ikke var så hårdt for maven.

Vi bruger stadig ikke særlig meget tandpasta til Nicklas kun lige spidsen af tandbørsten, hvor jeg selv helst skal have det til at skumme helt vild og det skal altså også være så stærkt som mulig. hihi føler at munde bliver mere ren på den måden selvom det jo kun er noget jeg bilde mig selv ind

Anmeld

29. august 2011

bøgelund

Der skal jo ikke ret meget tandpasta på kun ganske ganske lidt. vores sp anbefalede netop zendium fordi det ikke var så hårdt for maven.

Vi bruger stadig ikke særlig meget tandpasta til Nicklas kun lige spidsen af tandbørsten, hvor jeg selv helst skal have det til at skumme helt vild og det skal altså også være så stærkt som mulig. hihi føler at munde bliver mere ren på den måden selvom det jo kun er noget jeg bilde mig selv ind

kender ikke zendium særlig godt. men er der nogen specielt jeg skal gå efter? som ikke er stærk..

jeg SKAL os ha at det skummer. ellers føler jeg heller ikke det bliver rent.. så det er du ikke ene om.. 

Anmeld

29. august 2011

B&J

bøgelund skriver:

nu hiver jeg lige din gamle tråd frem.. jeg står nemlig i den situation, at der titter 2 små tænder op i min datters mund.. 

og ang det zendium der, sker der ikke noget ved at hun sluger det?! det er jo netop derfor jeg ville tage børnetandpasta.. som så selvfølgelig er så sødt.. årg det er svært... 

startede du bare med zendium? 

ja det gjorde jeg men han kunnd altså ikke lig det fant vi ud og så er jeg den dårlige mor og giver ham børne tabdpasta og nu rykker det når vi børster tænder og er super glad ingen bruk ingen ting vi børster på liv og lyst

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

bøgelund skriver:

kender ikke zendium særlig godt. men er der nogen specielt jeg skal gå efter? som ikke er stærk..

jeg SKAL os ha at det skummer. ellers føler jeg heller ikke det bliver rent.. så det er du ikke ene om.. 

Kender heller ikke zendium særlig godt selv da det kun var Nicklas som brugte det. vi brugte det til ham fordi vi fik det anbefalet.

Så ved faktisk ikke om der er andre mærker som også kan bruges, mne prøv at høre din sp ad hun ved det helt sikkert

Anmeld

29. august 2011

bøgelund

B&J skriver:

ja det gjorde jeg men han kunnd altså ikke lig det fant vi ud og så er jeg den dårlige mor og giver ham børne tabdpasta og nu rykker det når vi børster tænder og er super glad ingen bruk ingen ting vi børster på liv og lyst

hehe.. min datter er jo så kun 8 mdr, så hun ved ikke bedre.. så tror nu godt hun vil modtage zendium.. skal bare ha fundet den zendium der ikke er stærk? 

Anmeld

29. august 2011

bøgelund

Kender heller ikke zendium særlig godt selv da det kun var Nicklas som brugte det. vi brugte det til ham fordi vi fik det anbefalet.

Så ved faktisk ikke om der er andre mærker som også kan bruges, mne prøv at høre din sp ad hun ved det helt sikkert

hun har ferie.. men jeg må prøve mig frem.. 

tak for svar... 

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

bøgelund skriver:

hun har ferie.. men jeg må prøve mig frem.. 

tak for svar... 

Er der ikke en anden sp som du har mulighed for at ringe til så?

Anmeld

29. august 2011

bøgelund

Er der ikke en anden sp som du har mulighed for at ringe til så?

har ikke fået nogen numre eller noget...  

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

bøgelund skriver:

har ikke fået nogen numre eller noget...  

Okay, men så ville jeg hvis jeg var dig brug zendium og kun meget lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.