tandpasta hvornår???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

B&J

Brams skriver:

Allerførste dag den første tand bryder frem

vi har også købt tandpasta og det er ikke et stort hit men håbr det kommer også første dag vi prøver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Brams

B&J skriver:

vi har også købt tandpasta og det er ikke et stort hit men håbr det kommer også første dag vi prøver

Det skal nok komme. Lærke eeelsker tandpasta, hun vil helst sutte det hele af inden jeg overhovedet kommer igang med at børste hendes tænder

Anmeld

8. februar 2011

anmaj

vi fik at vide det var når første tand brød igennem.. her var det da han var 5½ måned og der havde vi brugt tandbørsten i 1½ måned kun med vand, for at vænne ham til den...

Anmeld

8. februar 2011

B&J

Brams skriver:

Det skal nok komme. Lærke eeelsker tandpasta, hun vil helst sutte det hele af inden jeg overhovedet kommer igang med at børste hendes tænder

ej hvor er hun en bølle hihihih bruger du også zendium?

Anmeld

8. februar 2011

Brams

B&J skriver:

ej hvor er hun en bølle hihihih bruger du også zendium?

Jep, vi besluttede at vi ikke ville introducere hende til børnetandpasta, så hun bruger den samme som os

Anmeld

9. februar 2011

B&J

Brams skriver:

Jep, vi besluttede at vi ikke ville introducere hende til børnetandpasta, så hun bruger den samme som os

Okay

Anmeld

9. februar 2011

SHERO

Tandplejerne i århus siger vand, og først med tandpasta når de får kindtænder... :-) Jeg bruger tandpasta fordi ellers gider han ikke...

Anmeld

9. februar 2011

B&J

Tullen85 skriver:

Tandplejerne i århus siger vand, og først med tandpasta når de får kindtænder... :-) Jeg bruger tandpasta fordi ellers gider han ikke...

hihihi han er snu nu har jeg prøvet igår aftes og til morgen og nu smiler han og prøver selv så sødt

Anmeld

29. august 2011

bøgelund

B&J skriver:

Taak

godt jeg har jer her inde

nu hiver jeg lige din gamle tråd frem.. jeg står nemlig i den situation, at der titter 2 små tænder op i min datters mund.. 

og ang det zendium der, sker der ikke noget ved at hun sluger det?! det er jo netop derfor jeg ville tage børnetandpasta.. som så selvfølgelig er så sødt.. årg det er svært... 

startede du bare med zendium? 

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Vores sp anbefalede i sin til zendium til Nicklas var 1 år, nu hvor han er 2 år bruger det sådan en børne tandpasta.

Så fra den første gang tittede frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.