Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej alle sammen hvornår brugte i tandpasta til jeres små ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
øhh den dag den første tand bryder frem, og resten a livet.
Kun lidt dog. Som sundhedsplejersker og sundhedsstyrrelsen anbefaler
louiseandersen85 skriver: øhh den dag den første tand bryder frem, og resten a livet. Kun lidt dog. Som sundhedsplejersker og sundhedsstyrrelsen anbefaler
det er fordi min sp sagde vi skulle bruge vand det første stykke tid
B&J skriver: hej alle sammen hvornår brugte i tandpasta til jeres små ???
fra vores datter var 1 år... og så kun hvad der svarer til deres lillefinger negl...
vi bruger zendium, men ikke noget med alt det der børnetandpasta halløj
Herhjemme bruger vi kun vand endnu. Julie er snart 10 mdr.
Så jeg aner det ikke, men mon ikke der er nogle der kan fortælle os det?
Ni-ko-li-ne skriver: fra vores datter var 1 år... og så kun hvad der svarer til deres lillefinger negl... vi bruger zendium, men ikke noget med alt det der børnetandpasta halløj
okay taak
tror snart jeg må bruge tandpasta så daniel bliver 1 år næste månede så mon ikke det snart skal prøves han har heller ikke haft sin tand så længe
Har personligt aldrig hørt om kun a bruge vand...
Vi bruger voksen tandpasta (som deres lillefinger negl) og har gjort det fra den dag den første tand brød frem
lisesp83 skriver: Herhjemme bruger vi kun vand endnu. Julie er snart 10 mdr. Så jeg aner det ikke, men mon ikke der er nogle der kan fortælle os det?
det håber jeg da hihihhi
louiseandersen85 skriver: Har personligt aldrig hørt om kun a bruge vand... Vi bruger voksen tandpasta (som deres lillefinger negl) og har gjort det fra den dag den første tand brød frem
det er nok forskelligt fra sp til sp og fra sted til sted
B&J skriver: okay taak tror snart jeg må bruge tandpasta så daniel bliver 1 år næste månede så mon ikke det snart skal prøves han har heller ikke haft sin tand så længe
det kan du roligt gøre...
de skal gerne børstes morgen og aften... men kun een af gangene med tandpasta
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128