Har el tager du "lykkepiller" medicin? (stem)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Zafir

Jeg har taget antidepressivt i en periode. Dog ikke pga depression, men pga smerter, da jeg havde diskos prolaps i kæben.

Det virkede faktisk rigtig godt, men er en atypisk smertebehandling, som man bruger særlige tilfælde med kroniske smerter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Pige2009

Har svaret mulighed 1

Anmeld

8. februar 2011

Ellim

Lone H. skriver:

Ja jeg tager det, Pga Stress og søvnmangel

Søvnmangel - kender jeg alt for godt

Anmeld

8. februar 2011

betski

Ellim skriver:

Hej damer (og mænd)

Jeg er lige startet på 4. semester på sygeplejestudiet og et af de store emner er psykiskelidelser (herunder er depresson jo på en helt klart 1. plads) I den anledning kom jeg sådan til at tænke på:

Jeg har selv tidligere taget antideprasiv medicin - og syntes tit der er debater omk det heninde, syntes derfor det kunne være spændende at høre hvor mange der har taget, har brug for, el tager antideprasiv medicin - og hvis man har lyst så hvorfor

God aften allesammen

Jeg har taget antidepressivt medicin en gang. Det var i forbindelse med min kærestes død. Det hjalp mig ikke på nogen måde, men det handler sikker om at jeg ikke havde en depression men blot var i sorg fasen og havde meget svært ved at komme videre. Det kan medicin ikke hjælpe en med, der skal en masse samtale terapi til.

Anmeld

8. februar 2011

Majeha

Jeg har taget det i mange år, og skal tage det resten af livet. Desværre bruger jeg mellem 3500,- til 4500,- om året på det. Penge jeg ikke har Og det er med tilskuddet. Det har en virkning på mig. Var jeg ikke startet, var jeg her ikke i dag. Håbede det bare var i en periode, men har accepteret, at det er livet ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.