Ellim skriver:
Hej damer (og mænd) 
Jeg er lige startet på 4. semester på sygeplejestudiet og et af de store emner er psykiskelidelser (herunder er depresson jo på en helt klart 1. plads) I den anledning kom jeg sådan til at tænke på:
Jeg har selv tidligere taget antideprasiv medicin - og syntes tit der er debater omk det heninde, syntes derfor det kunne være spændende at høre hvor mange der har taget, har brug for, el tager antideprasiv medicin - og hvis man har lyst så hvorfor 
God aften allesammen 
Nej, jeg har ikke. Jeg fik ordineret medicinen, jeg købte den, læste bivirkningerne og tænkte: "Fandme nej!" følte også min læge havde diagnosticeret mig på et mega svagt grundlag, og slet ikke taget hensyn til, at man depression skyldtes en masse negative hændelser i mit liv (overvægt, ensomhed osv.) og ikke en kemisk ubalance i hjernen. Så jeg tog ansvar. Ud med medicinen. Ind med kostændring. Jeg tabte mig, blev på den måde mere udadvendt, og så mødte jeg min kæreste, kom ind på drømmeuddannelsen, og nu har jeg det bare forbandet godt UDEN hjælp fra medicinen
Og er glad for jeg ikke har samme læge mere.
Anmeld