Jubiii alt ok hos trillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Rebecca55

muzen skriver:

ej hvor fedt stort tillykke og tager sku hatten af for jer.

håber i får 3 meget nemme børn der bare sover og sover ;-)

hvor langt er du henne

Ja jeg krydser også fingre for at alle 3 har et godt sove hjerte.... Meeeen de er godt nok livlige det meste af døgnet nu, så det må tiden vise...

Jeg er 17+3...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Rebecca55

Kay skriver:

sådan en uden job til at hjælpe jer der hjemm??? cool

både før og efter eller???

Ja en der er på kontanthjælp kan komme ud 37 timer i ugen og hjælpe med rengøring, det praktiske og hjælpe med børnene.... Det kan man få når børnene er kommet... Det kan man også få hvis man venter tvillinger. Så det er helt kanon, det bliver en kæmpe hjælp.

Anmeld

8. februar 2011

Kay

Rebecca55 skriver:

Ja en der er på kontanthjælp kan komme ud 37 timer i ugen og hjælpe med rengøring, det praktiske og hjælpe med børnene.... Det kan man få når børnene er kommet... Det kan man også få hvis man venter tvillinger. Så det er helt kanon, det bliver en kæmpe hjælp.

kun hvis man er på kontant hjælp??? ik hvis man er på dagpenge???

er nemlig pædagog, og lige blevet arbejdsløs  får dagpenge og alting... men... frygter at blive sændt til noget Møg aktivering... og det der lyder da så meget bedre end meget andet!!!

Anmeld

8. februar 2011

SussieThyssen

Rebecca55 skriver:

Wihiii... Så fik vi set de 3 banditter der inde i deres små huler og alt ser fint ud. Men pladsen er allerede trang, vi kunne se dem ligge og sparke og skubbe til hinanden... He he

De er ca. 17 cm lang plus minus for alle 3 og vi ved stadig ikke hvad køn, men synes jeg så en dreng uden at være sikker...

Men er desværre tvunget til en sygemeldeing inden for en 14 dages tid.... Så ventetiden bliver LAAAAAANG.

Weee...hvor er det godt at høre at de trives

Men ja...lidt øv med sygemeldingen, men så må du hygge dig derhjemme

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. februar 2011

Rebecca55

Kay skriver:

kun hvis man er på kontant hjælp??? ik hvis man er på dagpenge???

er nemlig pædagog, og lige blevet arbejdsløs  får dagpenge og alting... men... frygter at blive sændt til noget Møg aktivering... og det der lyder da så meget bedre end meget andet!!!

Jo det er vist rigtigt, dagpengemodtagere kan også komme ud til os... Skal først snakke rigtigt med dem i morgen om det, så er ikke helt inde i det endnu.

Anmeld

8. februar 2011

Kay

Rebecca55 skriver:

Jo det er vist rigtigt, dagpengemodtagere kan også komme ud til os... Skal først snakke rigtigt med dem i morgen om det, så er ikke helt inde i det endnu.

hihi... hvis i bor tæt på mig så melder jeg mig da frivillig

Anmeld

9. februar 2011

Rebecca55

Kay skriver:

hihi... hvis i bor tæt på mig så melder jeg mig da frivillig

Varde kommune...

Anmeld

9. februar 2011

birthee

Dejligt at høre de 3 små har det godt - og selv om du skal sygemeldes, er det jo for noget godt

Stort tillykke!!!

Anmeld

9. februar 2011

Kay

Rebecca55 skriver:

Varde kommune...

naaa... det er lidt for langt væk... fra kbh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.