Jubiii alt ok hos trillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Tvillingemor80

Rebecca55 skriver:

Det er ikke fordi det er så tungt endnu, har kun taget 2 kilo på. Men det er meget ubehageligt at være helt udstrakt, fordi maven på nuværende tidspunkt vokser så hurtigt og så er der alle de typiske graviditetsgener... Men pyt, vi har fået lov til at få børn...

Det er rigtig hårdt psykisk at vente trillinger, da det er så risiko fyldt hele vejen igennem. Men heldigvis scannes vi hver 14 dag og følges meget nøje hele tiden. Så det giver lidt ro på og så længe jeg kan mærke dem slapper jeg også af.

kan jeg forestille mig.. blev også scannede hver 14 dag fordi mine piger er enæggede og delte moderkage,,, men synes man tit var nervøs alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Rebecca55

Lolli skriver:

Ih hvor skønt. Tænkt, de allerede er så store. Hvor er det fantastisk de blev deringe alle tre.

Er din mave ved at være stor?

Ikke overdrevet stor, men det er bestemt at se... For mig er den enorm da jeg normalt er helt flad, men mange siger at de ikke synes jeg er så stor!!!!

Anmeld

7. februar 2011

LotteN

Det er godt at høre alt er som det skal være... Håber ogås snart du får smidt nogle billeder ind så vi kan se de nflote trillingemave

Anmeld

7. februar 2011

Lolli

Rebecca55 skriver:

Ikke overdrevet stor, men det er bestemt at se... For mig er den enorm da jeg normalt er helt flad, men mange siger at de ikke synes jeg er så stor!!!!

Synes tit man selv synes den er større end den egentlig er. Men venter spændt på billeder.

Anmeld

7. februar 2011

Rebecca55

Drømmer skriver:

Hvor er det altså bare vildt

Dejligt at de alle 3 har det godt inde maven.

Er det for at du ikke skal overbelastes at du skal sygemeldes?

Der er stor risiko for at gå i fortidelig fødsel med 3 og så er det så hårdt for kroppen at vokse så hurtigt osv. Så for at passe på mig og alle 3 børn, må jeg ikke belastes.

Anmeld

7. februar 2011

Rebecca55

amandamh skriver:

kan jeg forestille mig.. blev også scannede hver 14 dag fordi mine piger er enæggede og delte moderkage,,, men synes man tit var nervøs alligevel

Nej det kan ikke undgåes at det vil give noget nervøsitet... Men der er ikke andet for end at glæde sig til de kommer.

Anmeld

7. februar 2011

Mi

Hvor er det da dejligt for jer at det går godt

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

7. februar 2011

Sofia

Stort tillykke, det er dejligt at vide, at de trives alle 3

Anmeld

8. februar 2011

ønskebørn74

Rebecca55 skriver:

Wihiii... Så fik vi set de 3 banditter der inde i deres små huler og alt ser fint ud. Men pladsen er allerede trang, vi kunne se dem ligge og sparke og skubbe til hinanden... He he

De er ca. 17 cm lang plus minus for alle 3 og vi ved stadig ikke hvad køn, men synes jeg så en dreng uden at være sikker...

Men er desværre tvunget til en sygemeldeing inden for en 14 dages tid.... Så ventetiden bliver LAAAAAANG.

Hvor er det skønt at høre!!!

Håber snart at se et mavebillede... For nøj hvor er jeg nysgerrig...

Lene

Anmeld

8. februar 2011

Chamomile

Godt at alle babyer har det godt i maven. Hvor spændende med trillinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.