Jubiii alt ok hos trillingerne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.136 visninger
38 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Rebecca55

Wihiii... Så fik vi set de 3 banditter der inde i deres små huler og alt ser fint ud. Men pladsen er allerede trang, vi kunne se dem ligge og sparke og skubbe til hinanden... He he

De er ca. 17 cm lang plus minus for alle 3 og vi ved stadig ikke hvad køn, men synes jeg så en dreng uden at være sikker...

Men er desværre tvunget til en sygemeldeing inden for en 14 dages tid.... Så ventetiden bliver LAAAAAANG.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Faith

Skønt de alle har det godt derinde! Det blir vildt spændende at høre hvad køn de har

Anmeld

7. februar 2011

Tvillingemor80

Slap af det må være hårdt med trillinger i maven - har selv prøvet med tvillinger og det var rigeligt hårdt for mig . :O

Men dejligt de har det godt - der må følge mange bekymringer med en trillinge-graviditet..

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt, at de bare hygger sig inde i maven og at alt er som det skal være

Må vi ikke se billeder?

Anmeld

7. februar 2011

Lolli

Rebecca55 skriver:

Wihiii... Så fik vi set de 3 banditter der inde i deres små huler og alt ser fint ud. Men pladsen er allerede trang, vi kunne se dem ligge og sparke og skubbe til hinanden... He he

De er ca. 17 cm lang plus minus for alle 3 og vi ved stadig ikke hvad køn, men synes jeg så en dreng uden at være sikker...

Men er desværre tvunget til en sygemeldeing inden for en 14 dages tid.... Så ventetiden bliver LAAAAAANG.

Ih hvor skønt. Tænkt, de allerede er så store. Hvor er det fantastisk de blev deringe alle tre.

Er din mave ved at være stor?

Anmeld

7. februar 2011

FruEllingsen

Hvor er det altså bare vildt

Dejligt at de alle 3 har det godt inde maven.

Er det for at du ikke skal overbelastes at du skal sygemeldes?

Anmeld

7. februar 2011

Maise

vildt hvor fedt med trillinger og tillykke. JA det er om at finde sig en hobby når man skal gå hjemme så længe. Gik selv hjemme fra uge 16 pga blødninger. ej, kan man ikke se et mavebilled af en trilllingemave ??

Anmeld

7. februar 2011

sismofutten

Ihh, har sådan tænkt på jer - hvor er det bare super dejligt at høre at de alle tre har det godt - dog ked af at høre med dig, men så ser vi vel mere til dig herinde ;-) (man må se positivt på tingene ;-))

Anmeld

7. februar 2011

Rebecca55

amandamh skriver:

Slap af det må være hårdt med trillinger i maven - har selv prøvet med tvillinger og det var rigeligt hårdt for mig . :O

Men dejligt de har det godt - der må følge mange bekymringer med en trillinge-graviditet..

Det er ikke fordi det er så tungt endnu, har kun taget 2 kilo på. Men det er meget ubehageligt at være helt udstrakt, fordi maven på nuværende tidspunkt vokser så hurtigt og så er der alle de typiske graviditetsgener... Men pyt, vi har fået lov til at få børn...

Det er rigtig hårdt psykisk at vente trillinger, da det er så risiko fyldt hele vejen igennem. Men heldigvis scannes vi hver 14 dag og følges meget nøje hele tiden. Så det giver lidt ro på og så længe jeg kan mærke dem slapper jeg også af.

Anmeld

7. februar 2011

Rebecca55

MoarHvidovre skriver:

Dejligt, at de bare hygger sig inde i maven og at alt er som det skal være

Må vi ikke se billeder?

Jo jeg skal bare lige tage mig sammen til at få billederne ført over på computeren....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.