Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det var da en dejlig nyhed. Hvor langt er du henne?
Rebecca55 skriver: Wihiii... Så fik vi set de 3 banditter der inde i deres små huler og alt ser fint ud. Men pladsen er allerede trang, vi kunne se dem ligge og sparke og skubbe til hinanden... He he De er ca. 17 cm lang plus minus for alle 3 og vi ved stadig ikke hvad køn, men synes jeg så en dreng uden at være sikker... Men er desværre tvunget til en sygemeldeing inden for en 14 dages tid.... Så ventetiden bliver LAAAAAANG.
Wihiii... Så fik vi set de 3 banditter der inde i deres små huler og alt ser fint ud. Men pladsen er allerede trang, vi kunne se dem ligge og sparke og skubbe til hinanden... He he
De er ca. 17 cm lang plus minus for alle 3 og vi ved stadig ikke hvad køn, men synes jeg så en dreng uden at være sikker...
Men er desværre tvunget til en sygemeldeing inden for en 14 dages tid.... Så ventetiden bliver LAAAAAANG.
må vi se mave billeder???
Vil I få noget hjælp fra kommunen. F.eks en hjælper? (det håber jeg) det ville da være dejligt med et par ekstra hænder. Men ved ikke om alt sådan noget er skåret væk.
WOW hvor er det villdt - men dejligt at høre de alle 3 blev derinde
ej hvor fedt stort tillykke og tager sku hatten af for jer.
håber i får 3 meget nemme børn der bare sover og sover ;-)
hvor langt er du henne
Hvor er det bare fedt de har det godt inde i hulen - juuuuubbbiiiii
Venter selv tvillinger så kender til det at gå hjemme tidligt - jeg gik hjem fra uge 20 og puha syntes stadigvæk tiden er laaaaaang Men det skal du nok klare
tinasmor skriver: Vil I få noget hjælp fra kommunen. F.eks en hjælper? (det håber jeg) det ville da være dejligt med et par ekstra hænder. Men ved ikke om alt sådan noget er skåret væk.
Nej det er skåret væk fra kommunen, men vi kan søge om at få en ud i aktivering hos os.
Rebecca55 skriver: det er skåret væk fra kommunen, men vi kan søge om at få en ud i aktivering hos os.
det er skåret væk fra kommunen, men vi kan søge om at få en ud i aktivering hos os.
sådan en uden job til at hjælpe jer der hjemm??? cool
både før og efter eller???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128