Tiden går for langsomt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2011

Frøken J.

trådstarter siger intet sted at det er en graviditet, men påpeger blot at hendes bukser ikke kan lukkes...

Det er jeg enig i, men jeg føler det ligger implicit i det, idet hun skriver, at hun mener det er pga. graviditeten, og hun har da heller ikke sagt andet, når jeg har påpeget det nok ikke var dét

Men det er jo sådan set også underordnet, min pointe var blot, at symptomerne kan skyldes så mange ting, og det siger jeg KUN for hun måske undgår skuffelse. For jeg havde det som hende i december, og var stensikker på jeg var gravid, men så kom min mens et par dage efter

Altså hun skriver jo selv, at hun har en masse symptomer på graviditet og nævner så bl.a. den med bukserne og siger, at hun er nervøs for at teste, hvis den nu er negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Karina1

Ved ikke hvad det ellers skulle være når min menstration er udebliven i så lang tid? Forstår det bare ikke

Men kan jo ikke gøre andet end at vente til på fredag og høre hvad hun så siger.

Anmeld

9. februar 2011

mamiolvi

Karina1 skriver:

Ved ikke hvad det ellers skulle være når min menstration er udebliven i så lang tid? Forstår det bare ikke

Men kan jo ikke gøre andet end at vente til på fredag og høre hvad hun så siger.

syntes du skal snakke for at de tager en blodprøve fredag også selvom de prøver at undgå det...Det er jo ikke til at holde ud at gå i uvished så længe...

Anmeld

9. februar 2011

Karina1

Ja, det er forfærdeligt at gå i den her uvished, det driver mig snart til vandvid!!!

Anmeld

10. februar 2011

mamiolvi

det kan jeg godt forstå.. DU giver lige en update imorgen når du har været afsted ikke...

Anmeld

10. februar 2011

Karina1

Skal nok skrive update imorgen

Har haft vildt mange smerter i maven idag, vildt mærkeligt, lige midt på maven, så ved ikke hvad det nu betyder  Lagde mig på sofaen da jeg kom hjem fra arbejde og sov et par timer og nu er der slet ingenting andet end min mave er vildt oppustet

Anmeld

11. februar 2011

mamiolvi

Karina1 skriver:

Skal nok skrive update imorgen

Har haft vildt mange smerter i maven idag, vildt mærkeligt, lige midt på maven, så ved ikke hvad det nu betyder  Lagde mig på sofaen da jeg kom hjem fra arbejde og sov et par timer og nu er der slet ingenting andet end min mave er vildt oppustet

hvordan mon det er gået, glæder mig til update.. tænker på dig...

Anmeld

13. februar 2011

Karina1

Jeg fik bare taget blodprøver, så skal ringe og have svar imorgen, er vildt spændt 

Det værste var så, at lægen mente det bare var "psykisk" den var galt, men synes bare det virker MEGET mærkeligt, at min mens udebliver så længe? Jeg spurgte ind til hvad de testede mig for, hun fortalte mig, at det var nogle forskellige humoner, de ville teste mig for og jeg spurgte hende så om de ikke også ville teste mit blod for hcg, hun så helt forkert ud i hovedet og sagde at den urintest hun tog først på ugen var 100% sikker, hun forsøgte ikke engang at tage en urintest igen.  Jeg sagde så, at jeg VILLE have at de skulle teste det for hcg, så det ville de så gøre. Jeg troede det var en selvfølge, som læge, at man gør det, når jeg kommer ind og fortæller jeg er gået snart 50 dage over tid

Anmeld

14. februar 2011

mamiolvi

hmm.. Det virker som om din læge(hvis man kan kalde vedkommen for læge) har bestemt det bare er psykisk....
Glæder mig til at hører update imorgen...

Anmeld

14. februar 2011

CmarianN

Hej Karina!

Har lige læst din tråd...

Hvordan var svarene på din blodprøve så?

for godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.