Tiden går for langsomt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Karina1

Ja, min mens plejer at være reglmæssig + max 3dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Mauser.

Karina1 skriver:

Ja, min mens plejer at være reglmæssig + max 3dage

Hm .. jeg syntes du skulle prøve at teste igen. 

Anmeld

7. februar 2011

Frøken J.

Karina1 skriver:

Jeg testede i sidste uge hos sygeplejersken i lægehuset, som var negativ, så sagde hun "du er ikke gravid, medmindre du har haft ømme bryster og spændninger i maven osv"og har haft alle mulige symptomer; sidestik, spændninger i maven og hoften, ondt i læden, ligeså træt som et helt plejehjem og vildt ømme og følsomme bryster. Så synes hun jeg skulle undersøges af lægen.. Jeg bliver bare så ked af det og gir mig til at tude når testen viser negativ

Alle mine jeans plejer at sidde stramt, men plejer altså at kunne lukke dem og holde ud til at have dem på

Jo jo, men der går trods alt noget tid før livmoderen rent faktisk bevæger sig længere op (bliver stor nok) og giver mave Jeg prøver slet slet slet ikke at "sparke til dig", og håber virkelig den er der, men hold op, man kan få alt til at passe ind i billedet Det kan jo lige så vel være alm. vægtøgning. Igen, HÅBER virkelig for dig, men du skal bare passe på du ikke bliver for skuffet.

Anmeld

7. februar 2011

Mauser.

Secrets skriver:

Jo jo, men der går trods alt noget tid før livmoderen rent faktisk bevæger sig længere op (bliver stor nok) og giver mave Jeg prøver slet slet slet ikke at "sparke til dig", og håber virkelig den er der, men hold op, man kan få alt til at passe ind i billedet Det kan jo lige så vel være alm. vægtøgning. Igen, HÅBER virkelig for dig, men du skal bare passe på du ikke bliver for skuffet.

Anmeld

7. februar 2011

Karina1

Jeg er bange for at blive skuffet hvis jeg tester negativ, fordi jeg ikke har følt sådan her før, det føles vildt mærkeligt, synes jeg. For har det sådan lidt, at selvfølgelig er jeg gravid, men alligevel frygter jeg den test der s; Min kæreste siger også at han er sikker på jeg er gravid og mine kollegaer, har flere gange (uafhængelig af hinanden) spurgt mig om jeg er gravid, har ikke fortalt dem, at vi forsøger at få et barn, vildt mærkeligt s;

Anmeld

7. februar 2011

Karina1

Hvad gør lægen for at teste om jeg er gravid?

Tager blodprøve eller hvordan?

Har i hørt om nogen der er gravide uden at kunne teste positiv? Kan man teste positiv gennem hele graviditeten?

Anmeld

7. februar 2011

SD21

Karina1 skriver:

Hvad gør lægen for at teste om jeg er gravid?

Tager blodprøve eller hvordan?

Har i hørt om nogen der er gravide uden at kunne teste positiv? Kan man teste positiv gennem hele graviditeten?

Ja, lægen tager en blodprøve

Anmeld

7. februar 2011

Karina1

Tak Hvor lang tid går der før man får svar? (har aldrig fået taget blodprøve før )

Kan man ikke også se det ved "undervognstjek"? (Kan ikke lige stave det)  Også få svar med det samme?

Anmeld

7. februar 2011

Karina1

???

Anmeld

7. februar 2011

SD21

Karina1 skriver:

Tak Hvor lang tid går der før man får svar? (har aldrig fået taget blodprøve før )

Kan man ikke også se det ved "undervognstjek"? (Kan ikke lige stave det)  Også få svar med det samme?

Jeg tror der går 3-4 dage, men jeg ved det ikke. Jo, det kan de godt, men jeg tror måske det kommer an på hvor langt man er henne, men jeg ved det ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.