Tiden går for langsomt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.526 visninger
51 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Karina1

Skal til lægen imorgen, håber sådan han kommer med et positivt svar..

Har ikke mærket nogle symptomer den sidste uges tid, andet end jeg har MEGET følsomme bryst"nutter" og om aftenen har jeg ondt i maven lige ved navlen og i den ene side, er det normalt? (sidste første dag med menstation 30/11-2010)

Jeg har desværre ikke taget en positiv test i nu, men har ikke turde tage en, af frygt for at blive ked af det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Nettemor

for dig

Anmeld

7. februar 2011

Karina1

+ kan sgu ikke passe mine bukser mere, har 1 par jeg kan lukke og de strammer MEGET  

^ har ikke ændret kost vaner s;

Anmeld

7. februar 2011

Mauser.

Jamen .. har du haft din mens eller hvordan ??  fingre for dig.

Anmeld

7. februar 2011

Karina1

Nej, det har jeg ikke, ikke siden den 30.nov. og har heller ikke haft tegn på at jeg skal til at have min menstration, plejer at have smerter i skiftevis den ene og den anden side af æggestokken (forskelligt fra måned til måned)

Anmeld

7. februar 2011

Frøken J.

Karina1 skriver:

+ kan sgu ikke passe mine bukser mere, har 1 par jeg kan lukke og de strammer MEGET  

^ har ikke ændret kost vaner s;

Altså det med bukserne.. Du ville vel være i uge 10 nu max hvis det var, og så lyder det lidt voldsomt du allerede skulle være vokset ud af bukserne, med mindre hormoner har gjort, at du har spist mega meget mad og taget på

Men hvorfor ikke teste? Du er jo nødt til at finde ud af det på et eller andet tidspunkt

Anmeld

7. februar 2011

twinny

jeg krydser fingre for dig....

Held og lykke...

Anmeld

7. februar 2011

Mauser.

Jaaa jeg vil godt nok også dige at du jo har kunne teste for læææænge siden  kom ud og test. 

Anmeld

7. februar 2011

Mauser.

og har din mens inden da været regel mæssig ?? 

Anmeld

7. februar 2011

Karina1

Jeg testede i sidste uge hos sygeplejersken i lægehuset, som var negativ, så sagde hun "du er ikke gravid, medmindre du har haft ømme bryster og spændninger i maven osv"og har haft alle mulige symptomer; sidestik, spændninger i maven og hoften, ondt i læden, ligeså træt som et helt plejehjem og vildt ømme og følsomme bryster. Så synes hun jeg skulle undersøges af lægen.. Jeg bliver bare så ked af det og gir mig til at tude når testen viser negativ

Alle mine jeans plejer at sidde stramt, men plejer altså at kunne lukke dem og holde ud til at have dem på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.