Tiden går for langsomt :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Karina1

Håber bare de kan sige det med det samme, er så spændt. Har helt kvalme, men tror det er over tanken om jeg skal til lægen imorgen, heldigvis er det om morgenen, så skal ikke gå hjemme hele dagen og tænke på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

SD21

Karina1 skriver:

Håber bare de kan sige det med det samme, er så spændt. Har helt kvalme, men tror det er over tanken om jeg skal til lægen imorgen, heldigvis er det om morgenen, så skal ikke gå hjemme hele dagen og tænke på det

Jeg  fingre - du må lige give en update

Anmeld

7. februar 2011

Karina1

Tak Skal nok give en update.

Anmeld

8. februar 2011

camillahej

da jeg var 21 dage over tid og skulle til lægen fik jeg samme dag lige inden jeg skulle afsted derned min længe ventede mens det kan altså os være ønsket om en bebs der kan få ens krop ud af kontrol. Meeen  for der er noget!

Anmeld

8. februar 2011

Karina1

Jeg er gået 40 dage over tid

Men hun sidder bare og venter på jeg skal afsted..

Dvs. vores nabo vækkede mig ved at komme dyttende forbi soveværelsesvinduet, fordi vores campingvogn er væltet i den milde vind i nat, så den ligger og fylder halvdelen af grusvejen

Anmeld

8. februar 2011

Karina1

** Men nu sidder jeg og venter på jeg skal afsted **

Anmeld

8. februar 2011

mamiolvi

krydser finger og glæder mig til en update...

Anmeld

8. februar 2011

Karina1

Så har jeg været ved lægen. Hun undersøgte mig, dog ikke blodprøve, men urintesten var igen idag negativ, øvøv. Men hun ville stadig ikke udelukke at jeg kunne være gravid.. Hm, det er sgu skruen uden ende det her, det føles i hvert fald sådan.

Det gjorde vildt ondt, når hun trykkede på maven, især i venstre side og det gjorde ondt lige midt på maven ligemeget hvor hun trykkede, mine øjne løb helt i vand, så ondt gjorde det

Jeg skal derop igen på fredag og undersøges igen, håber bare testen er positiv der

Anmeld

8. februar 2011

Sophia'smor

Karina1 skriver:

Skal til lægen imorgen, håber sådan han kommer med et positivt svar..

Har ikke mærket nogle symptomer den sidste uges tid, andet end jeg har MEGET følsomme bryst"nutter" og om aftenen har jeg ondt i maven lige ved navlen og i den ene side, er det normalt? (sidste første dag med menstation 30/11-2010)

Jeg har desværre ikke taget en positiv test i nu, men har ikke turde tage en, af frygt for at blive ked af det igen

sidst jeg havde mens var også den 30 novn.

så vis du er gravid er du 10+1 .

Anmeld

8. februar 2011

Karina1

Ja, håber sådan at den er der, den her gang

Tillykke med maven Hvornår kunne du teste positiv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.