wamse skriver:
Føler mig helt drænet ovenpå mødet.
Bliver bare så usikker på, om jeg nu forklarede mig godt nok, og om de får udtalelser, som beskriver hendes vanskeligheder godt nok.
Blev da også lidt ked af, at han vælger at sidde og kaste med mudder, når han kender baggrunden. Han valgte også at lyve omkring hans trussel om selvmord for 3 uger siden.
Håber godt nok ikke at ventetiden bliver for lang nu
Årh forstår dig bare så godt.... Min stedsøns mor hælder også vand ud af ørene hele tiden det er bare løgn på løgn .. VI er bare så heldige vi kan bevise hvergang og dokumentere for at det er usandt og de egentlig sidder smågriner lidt nede i statsforvatlingen..
MEn er helt sikker på det nok skal gå... Det er svært når man lige sidder i det komme med det hele og det er de fuld ud klar over.. Tvivl ikke på det de oplever sådanne ting hver dag..
Men alle de udtalelser vi har fået alle steder fra er alt kommet på bordet da de får at vide de skal komme med alt hvad der er.. og har din datter store vanskeligheder kommer det hundre procent frem.. Der er kommet en del frem angående min stedsøn gennem børnehaven vi slet ikk var blevet informeret om...
Den trussel med selvmord har du nævnt den og er det mundligt eller over sms ? for hvis du ku få den dokumenteret ville det jo være super godt...
De steder der skal hentes oplysninger fra får 10 dage til at svare i og brevet til dem bliver nok sendt i midt næste uge.. Derefter har dig og faderen mulighed for komme med indvendinger til udtalelserne og hurtigt derefter kommer afgørelsen .. Så husk endelig skriv hvis der er noget du vil kommenterer til udtalelserne...
Anmeld