så kom brevet fra statsforvaltningen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

wamse

Så er jeg hjemme igen.

Der blev ikke truffet en afgørelse, for de indhenter nu oplysninger ved de forskellige offentlige instanser omkring ham, mmig og vores datter. Derefter vil de enten indkalde til en ny samtale, eller træffe en afgørelse. Han mente at Lærke sagtens bare kunne gå fra, at jeg altid var med, til at hun bare skulle der op i 2 døgn hver anden weekend. Han synes at vurdere at hun da var tryg ved ham og hans forældre.

Jeg følte helt klart at den børnesagkyndige forstod min bekymring, men følte ikke at jeg forklarede mig godt nok overfor socialrådgiveren.

Så nu er der bare ventetid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Chr-Hei

wamse skriver:

Så er jeg hjemme igen.

Der blev ikke truffet en afgørelse, for de indhenter nu oplysninger ved de forskellige offentlige instanser omkring ham, mmig og vores datter. Derefter vil de enten indkalde til en ny samtale, eller træffe en afgørelse. Han mente at Lærke sagtens bare kunne gå fra, at jeg altid var med, til at hun bare skulle der op i 2 døgn hver anden weekend. Han synes at vurdere at hun da var tryg ved ham og hans forældre.

Jeg følte helt klart at den børnesagkyndige forstod min bekymring, men følte ikke at jeg forklarede mig godt nok overfor socialrådgiveren.

Så nu er der bare ventetid

Det skal nok gå ... Giver dig lige en lille  (vi har været hele rullen rundt) og du kan være ganske rolig ALT kommer frem fra de steder der skal udtalelse så er der bare det mindste vil statsforvatlingen få det at vide...

Og de træffer på INGEN måde en afgørelse som ikke er godt for din datter...

Vi søgte f.eks om samvær hvor moderen skulle have en del ferie osv.. dette fravalgte statsforvaltningen at hun IKKE må uden vi havde regnet eller bedt om dette...

for dig der ikke går for længe inden afgørelsen kommmer da det kan være en ren pine.. vi venter selv på den afsluttende nu da hun har valgt at klage...

Anmeld

23. februar 2011

wamse

Heidi-ra skriver:

Det skal nok gå ... Giver dig lige en lille  (vi har været hele rullen rundt) og du kan være ganske rolig ALT kommer frem fra de steder der skal udtalelse så er der bare det mindste vil statsforvatlingen få det at vide...

Og de træffer på INGEN måde en afgørelse som ikke er godt for din datter...

Vi søgte f.eks om samvær hvor moderen skulle have en del ferie osv.. dette fravalgte statsforvaltningen at hun IKKE må uden vi havde regnet eller bedt om dette...

for dig der ikke går for længe inden afgørelsen kommmer da det kan være en ren pine.. vi venter selv på den afsluttende nu da hun har valgt at klage...

Føler mig helt drænet ovenpå mødet.

Bliver bare så usikker på, om jeg nu forklarede mig godt nok, og om de får udtalelser, som beskriver hendes vanskeligheder godt nok.

Blev da også lidt ked af, at han vælger at sidde og kaste med mudder, når han kender baggrunden. Han valgte også at lyve omkring hans trussel om selvmord for 3 uger siden.

Håber godt nok ikke at ventetiden bliver for lang nu

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

wamse skriver:

Bliver bare så usikker på, om jeg nu forklarede mig godt nok, og om de får udtalelser, som beskriver hendes vanskeligheder godt nok.

Blev da også lidt ked af, at han vælger at sidde og kaste med mudder, når han kender baggrunden. Han valgte også at lyve omkring hans trussel om selvmord for 3 uger siden.

Det taler jo på ingen måde til hans fordel! Håber der foreligger dokumentation om den trussel, for så må den jo følge med de ting der bliver indhentet nu... 

Kan godt forstå du er træt og drænet, og ikke mindst usikker! Fik I at vide hvor længe det kan vare før der sker noget igen, hvadenten det er møde eller afgørelse?

Anmeld

23. februar 2011

wamse

AnneBJ skriver:

Det taler jo på ingen måde til hans fordel! Håber der foreligger dokumentation om den trussel, for så må den jo følge med de ting der bliver indhentet nu... 

Kan godt forstå du er træt og drænet, og ikke mindst usikker! Fik I at vide hvor længe det kan vare før der sker noget igen, hvadenten det er møde eller afgørelse?

Nej det kommer an på, hvor længe de forskellige instanser er om at svare.

Men hans trussel den dag, kom til mig, for han ringede og ville sige farvel til vores datter for en sidste gang. Han mener nu at han er stabil, og på rette spor. Så det kan desværre ikke bevises, men håber da at hans papir viser, hvordan han er og har det.

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

wamse skriver:

Nej det kommer an på, hvor længe de forskellige instanser er om at svare.

Men hans trussel den dag, kom til mig, for han ringede og ville sige farvel til vores datter for en sidste gang. Han mener nu at han er stabil, og på rette spor. Så det kan desværre ikke bevises, men håber da at hans papir viser, hvordan han er og har det.

Åh på den måde. Ja det er jo superærgerligt! Jeg håber sammen med dig; men mon ikke det et eller andet sted nok skal afsløre hvordan han har det? Man bliver jo ikke rask på tre uger!

Anmeld

23. februar 2011

wamse

AnneBJ skriver:

Åh på den måde. Ja det er jo superærgerligt! Jeg håber sammen med dig; men mon ikke det et eller andet sted nok skal afsløre hvordan han har det? Man bliver jo ikke rask på tre uger!

Han får jo også div former for anti-psykotisk, impulsdæmpende, adhd, og andet medicin, så uanset hvad han siger, så er han ikke okay

Anmeld

23. februar 2011

Chr-Hei

wamse skriver:

Årh forstår dig bare så godt.... Min stedsøns mor hælder også vand ud af ørene hele tiden det er bare løgn på løgn .. VI er bare så heldige vi kan bevise hvergang og dokumentere for at det er usandt og de egentlig sidder smågriner lidt nede i statsforvatlingen..

MEn er helt sikker på det nok skal gå... Det er svært når man lige sidder i det komme med det hele og det er de fuld ud klar over.. Tvivl ikke på det de oplever sådanne ting hver dag..

Men alle de udtalelser vi har fået alle steder fra er alt kommet på bordet da de får at vide de skal komme med alt hvad der er.. og har din datter store vanskeligheder kommer det hundre procent frem.. Der er kommet en del frem angående min stedsøn gennem børnehaven vi slet ikk var blevet informeret om...

Den trussel med selvmord har du nævnt den og er det mundligt eller over sms ? for hvis du ku få den dokumenteret ville det jo være super godt...

De steder der skal hentes oplysninger fra får 10 dage til at svare i og brevet til dem bliver nok sendt i midt næste uge.. Derefter har dig og faderen mulighed for komme med indvendinger til udtalelserne og hurtigt derefter kommer afgørelsen .. Så husk endelig skriv hvis der er noget du vil kommenterer til udtalelserne...

Anmeld

23. februar 2011

Chr-Hei

wamse skriver:

Han får jo også div former for anti-psykotisk, impulsdæmpende, adhd, og andet medicin, så uanset hvad han siger, så er han ikke okay

Undskyld jeg kommenterer her også men HVIS han får det medicin og der bliver hentet oplysninger fra hans læge vil det med garanti 100 stå der...

Anmeld

23. februar 2011

wamse

Heidi-ra skriver:

Undskyld jeg kommenterer her også men HVIS han får det medicin og der bliver hentet oplysninger fra hans læge vil det med garanti 100 stå der...

Han skrev også under på at de indhenter oplysninger ved både nuværrende og tidligere læge, kriminalforsorgen, psykiatrien i Randers og Odense og ved Politiet.

Så der burde komme noget, som understøtter min bekymring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.