så kom brevet fra statsforvaltningen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.122 visninger
51 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

wamse

Vi skal møde d. 23/2 til møde omkring samvær. Han har valgt at ville søge samvær hver 2 weekend, hver 2 jul, hver 2 påske, hver 2 efterårsferie og 3 uger i sommerferien.

Han skriver så i hans begrundelse at jeg har villet have ham til at søge samvær Han mener at han har haft normalt samvær indtil hans indlæggelse(som altså var en fængsling på retspsykiatrisk afd, og ikke en indlæggelse) Han skriver at han har haft passet hende mens hun var syg, da jeg startede på pædagoguddannelsen februar 2010, og det var så 2 dage, hvor han så valgte at tage hende med ned i byen for at shoppe tøj til ham, selvom hun havde 41 i feber Han skriver at han er blevet nægtet adgang til samvær med hende i vores hjem, jaaa for vi har hemmelig addresse for ham, fordi han mødte påvirket og truende op, hvor vi boede før.

Åhhh jeg hader det her crap, og håber statsforvaltningen kan træffe den bedste løsning for Lærke, og ikke for os forældre.

Men jeg skal medbringe udtalelse fra børnehave eller lignende, hvis jeg mener der er noget til hindring for normalt samvær, men kan jeg godt bede børnehaven om en sådan udtalelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

kiwilouise

wamse skriver:

Vi skal møde d. 23/2 til møde omkring samvær. Han har valgt at ville søge samvær hver 2 weekend, hver 2 jul, hver 2 påske, hver 2 efterårsferie og 3 uger i sommerferien.

Han skriver så i hans begrundelse at jeg har villet have ham til at søge samvær Han mener at han har haft normalt samvær indtil hans indlæggelse(som altså var en fængsling på retspsykiatrisk afd, og ikke en indlæggelse) Han skriver at han har haft passet hende mens hun var syg, da jeg startede på pædagoguddannelsen februar 2010, og det var så 2 dage, hvor han så valgte at tage hende med ned i byen for at shoppe tøj til ham, selvom hun havde 41 i feber Han skriver at han er blevet nægtet adgang til samvær med hende i vores hjem, jaaa for vi har hemmelig addresse for ham, fordi han mødte påvirket og truende op, hvor vi boede før.

Åhhh jeg hader det her crap, og håber statsforvaltningen kan træffe den bedste løsning for Lærke, og ikke for os forældre.

Men jeg skal medbringe udtalelse fra børnehave eller lignende, hvis jeg mener der er noget til hindring for normalt samvær, men kan jeg godt bede børnehaven om en sådan udtalelse?

det burde man vel kunne men jeg tænker at det burde de jo har søgt om fra starten  som du selv siger kan de jo ikke vælge en løsning der passer til forældrene hvis det ikke passer den lille - derfor burde de have fået en udtalelse fra børnehaven er min mening....

men ved det selvfølgelig ikke ...

Anmeld

7. februar 2011

B&J

åhhh..... sikke en gang lort og latin den mand han kan fyre frem.... åhh hader når børn skal det igennem det er super hårdt og det skal bare overståes... håber ikke han får så meget samvær som han søger og da slet ikke når han kan finde på af shoppe med hende når hun har 41 i feber stakkels lille pus da....

Anmeld

7. februar 2011

wamse

B&J skriver:

åhhh..... sikke en gang lort og latin den mand han kan fyre frem.... åhh hader når børn skal det igennem det er super hårdt og det skal bare overståes... håber ikke han får så meget samvær som han søger og da slet ikke når han kan finde på af shoppe med hende når hun har 41 i feber stakkels lille pus da....

Han har slet ikke haft alenesamvær med hende i over 1 år nu, og han ringede og ville tale med hende for 1 uge siden, hvor han ville tage livet af sig selv

Jeg håber godt nok, at det ender med overvåget samvær, for så må de se, hvad jeg har set hver gang, og se hvor meget min datter trækker sig ind i sig selv nu.

Det kan ikke passe de ikke undersøger hans baggrund, for han er jo stadig underlagt psykiatrisk behandling i 4½ år endnu.

Anmeld

7. februar 2011

AnneBJ

wamse skriver:

Du kan sagtens bede om en udtalelse!

Sender dig lige kram og tanker, og håber det hele løser sig på bedste vis for Lærke! 

Anmeld

7. februar 2011

wamse

kiwilouise skriver:

det burde man vel kunne men jeg tænker at det burde de jo har søgt om fra starten  som du selv siger kan de jo ikke vælge en løsning der passer til forældrene hvis det ikke passer den lille - derfor burde de have fået en udtalelse fra børnehaven er min mening....

men ved det selvfølgelig ikke ...

Jeg fik også af vide fra statsforvaltningen sidste år, at hvis han ville søge samvær, så ville de tjekke hans baggrund først, men det har de så ikke gjort.

Anmeld

7. februar 2011

wamse

AnneBJ skriver:

Du kan sagtens bede om en udtalelse!

Sender dig lige kram og tanker, og håber det hele løser sig på bedste vis for Lærke! 

Mange tak Ja alt hvad jeg ønsker her, er at min datter får de bedste muligheder for at trives, og fakta er at hun er begyndt at trække sig mere ind i sig selv igen nu

Anmeld

7. februar 2011

AnneBJ

wamse skriver:

Mange tak Ja alt hvad jeg ønsker her, er at min datter får de bedste muligheder for at trives, og fakta er at hun er begyndt at trække sig mere ind i sig selv igen nu

Og det kan børnehaven (forhåbentlig) give dig ret i (selvom det lyder mærkeligt håbe det).

Jeg vil spørge dem i dag, for de kan jo have en lidt presset hverdag, og også have lyst til lige at vende hendes/Jeres sag på et stuemøde eller lignende, inden de laver noget på skrift! Men helt sikkert spørg dem!

Anmeld

7. februar 2011

kiwilouise

wamse skriver:

Jeg fik også af vide fra statsforvaltningen sidste år, at hvis han ville søge samvær, så ville de tjekke hans baggrund først, men det har de så ikke gjort.

IDIOTER!!! har selv stået i samme situation... og man vil jo bare det bedste for ens børn - hvorfor vil de mennesker der faktisk får løn, for at børnene kommer i første række, så ikke gøre deres arbejde ordentligt...

kæmpe  fra mig

Anmeld

7. februar 2011

Talbutikken

wamse skriver:

Først og fremmest PØJ PØJ d.23

Du kan sagtens bede om en udtalse fra børnehaven.. Og hvis jeg var dig ville jeg bede om en børnesagkyndig undersøgelse. Da der her så vil blive indraget en børne psykolog, som kun vil se på hvad der er bedst for jeres datter.. Ja man bliver undersøgt i hoved og R.., men hvis man inte har at skjule er der intet at frygte. Her vil der blive intet en udtale fra din xes psykolog/psykiater, samt at han vil blive obseveret under samvær med jeres datter..

Sådan en undersøgelse har gjort underværker i vores sag og jeg kunne forstille mig at din x er af den type som vil modsige en psykolog uden at blinke med øjene fordi han mener han har ret, og ja det vil ikke lige frem stille ham bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.