Vi skal møde d. 23/2 til møde omkring samvær. Han har valgt at ville søge samvær hver 2 weekend, hver 2 jul, hver 2 påske, hver 2 efterårsferie og 3 uger i sommerferien.
Han skriver så i hans begrundelse at jeg har villet have ham til at søge samvær
Han mener at han har haft normalt samvær indtil hans indlæggelse(som altså var en fængsling på retspsykiatrisk afd, og ikke en indlæggelse) Han skriver at han har haft passet hende mens hun var syg, da jeg startede på pædagoguddannelsen februar 2010, og det var så 2 dage, hvor han så valgte at tage hende med ned i byen for at shoppe tøj til ham, selvom hun havde 41 i feber
Han skriver at han er blevet nægtet adgang til samvær med hende i vores hjem, jaaa for vi har hemmelig addresse for ham, fordi han mødte påvirket og truende op, hvor vi boede før.
Åhhh jeg hader det her crap, og håber statsforvaltningen kan træffe den bedste løsning for Lærke, og ikke for os forældre.
Men jeg skal medbringe udtalelse fra børnehave eller lignende, hvis jeg mener der er noget til hindring for normalt samvær, men kan jeg godt bede børnehaven om en sådan udtalelse?
Anmeld