Hvem var med fra den spæde start?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2008

Ny mor

linemus skriver:

Altså nu er det ikke for at skille fårene fra bukkene eller hvad man nu siger - jeg er bare nysgerrig :) Og har en elendig hukommelse.

Hvem var med fra de første dage på NB, hvor vi endelig stod med en positiv test i hånden? Eller måske allerede var med dengang vi håbede på at komme i juni-gruppen? Det kunne være lidt sjovt at se, især fordi jeg har en hukommelse som en si, og nogle har jo skiftet alias, og så er der også det, at alle der er her nu jo er en naturlig del af juli-gruppen - man kan jo f.eks. ikke mærke på Loggi, at hun først kom ind med 4-toget ;)

Knus Line

He, he, Line, jeg var med fra før jeg testede positiv med Marius og du hed "musen" og lavede og opdaterede testlister - og det hele var bare såååå spændende efterhånden som folk testede positivt og gav sig til kende :D
knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

Lise

Aj, hvor sjovt - har tænkt på flere gange at lave dette indlæg..

Jeg oprettede vist min profil et par dage efter at ejg testede positivt, så jeg var med i juli 2007-gruppen på NB fra slutningen af november :)

Kan huske da Line fortalte om sin NF-scanning, at de først havde sagt "der er én, og der er én mere.." :P

- Lise

Anmeld

25. september 2008

linemus

:))

Anmeld

25. september 2008

Monica

Jeg var med fra starten - men i juni 07. Men følte mig ikke rigtig hjemme, så da Gustav blev født over tid - i juli måned... Så "meldte" jeg mig i juli 07 - the best group ever....

Moni

Anmeld

25. september 2008

sbs78

Hej Tøser

Nej var ikke med fra starten på Juli07 på NB. Hold egenligt til inde på August07. Havde terming den 15 aug, men Freja kom til verden ved kejsersnit den 30 Juli. Kigget ind på Juli en gang i mellem, men var mest på August. Men da jeg flyttede her over på baby, flyttede jeg ind på Juli07 og har været her siden ;)

Anmeld

26. september 2008

Grynt

jeg har været med helt fra dag 1 af :) Kiggede lidt på april, sprang maj over, juni gave ikke gevinst og ja resten kender I jo :D. Faktisk så har jeg fulgtes lidt med Line Paaske, som jeg var i mødregruppe med på jan 04. Hun stak også lige hovedet ind i termins gr 07 fra april og til juli.

Men jeg er ovenud lykkelig for at vi fik Freja i Juli, for ellers havde vi jo ALDRIG mødt jer (L)

Anmeld

26. september 2008

Tynen

Miiikro skriver:

Jeg kom cirka i uge 26. Deromkring. I april 2007 ihvertfald.

Husker Ivf, Tynen, Smilende_Maria og Cybermianne som de mest aktive og underholdende.

Smilende_Maria = hindbærbladethe (som andre åbenbart også husker).

Tynen = sodavandsis fra Fakta.

Ivf = babylisten.

Cybermianne = tur til Lalandia og ventebadedragt.

Nåeh ja, og Møffe78 = IG.

Ha Ha, det er de mærkeligste ting jeg husker om jer! Gad vide hvordan min hjerne egentligt er skruet sammen....(?)

Knus fra Helle...

:D
Gud ja - De der is.. Hvad dælen var det det var for nogen?!

Det er rimelig vildt at du kan huske det, når jeg selv havde glemt at jeg havde noget med dem 8D

Anmeld

26. september 2008

Juniors mor

Jeg havde termin d.15 august, så på NB fulgte jeg med i august-gruppen. Jeg fødte d. 28 juli, og begyndte så at kigge lidt med på juli, og den gruppe er bare meget bedre end august-gruppen, så jeg blev hængende....:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.