Hvem var med fra den spæde start?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2008

Rasmine

Susan1978 skriver:

Jeg var med from day 1.

Jeg troede nemli at vi havde ramt juni termin, men det blev en juli termin... Gott sei dank.. :P

Jeg startede i øvrigt med at hedde Møffe28..

MØFFE????????
:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

Loggidut

linemus skriver:

Altså nu er det ikke for at skille fårene fra bukkene eller hvad man nu siger - jeg er bare nysgerrig :) Og har en elendig hukommelse.

Hvem var med fra de første dage på NB, hvor vi endelig stod med en positiv test i hånden? Eller måske allerede var med dengang vi håbede på at komme i juni-gruppen? Det kunne være lidt sjovt at se, især fordi jeg har en hukommelse som en si, og nogle har jo skiftet alias, og så er der også det, at alle der er her nu jo er en naturlig del af juli-gruppen - man kan jo f.eks. ikke mærke på Loggi, at hun først kom ind med 4-toget ;)

Knus Line

ja jeg kom jo haltende lidt efter de andre...forjeg hørte jo egentlig til på august 07, da så tif blev født de der ca 4 uger for tidligt måtte jeg jo sidde der og høre om folks plukveer...og det var sgu i grunden ikke så givende...

så jeg kom da tif var blevet født...og har ikke fortrudt springet siden!

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

linemus skriver:

Altså nu er det ikke for at skille fårene fra bukkene eller hvad man nu siger - jeg er bare nysgerrig :) Og har en elendig hukommelse.

Hvem var med fra de første dage på NB, hvor vi endelig stod med en positiv test i hånden? Eller måske allerede var med dengang vi håbede på at komme i juni-gruppen? Det kunne være lidt sjovt at se, især fordi jeg har en hukommelse som en si, og nogle har jo skiftet alias, og så er der også det, at alle der er her nu jo er en naturlig del af juli-gruppen - man kan jo f.eks. ikke mærke på Loggi, at hun først kom ind med 4-toget ;)

Knus Line

ja jeg kom jo haltende lidt efter de andre...forjeg hørte jo egentlig til på august 07, da så tif blev født de der ca 4 uger for tidligt måtte jeg jo sidde der og høre om folks plukveer...og det var sgu i grunden ikke så givende...

så jeg kom da tif var blevet født...og har ikke fortrudt springet siden!

og det er vi glade for at du gjorde, for du har dælme været god til at underholde os...

Betina

Anmeld

24. september 2008

Susan1978

Mebach skriver:

Susan1978 skriver:

Jeg var med from day 1.

Jeg troede nemli at vi havde ramt juni termin, men det blev en juli termin... Gott sei dank.. :P

Jeg startede i øvrigt med at hedde Møffe28..

MØFFE????????
:D

ja det husker du måske ikke?

Anmeld

24. september 2008

Millebasse

Jeg var også med fra starten :D

Anmeld

24. september 2008

Mikkelmusen

Jeg var også med fra starten :D

Anmeld

24. september 2008

BellaT

Jeg kom cirka i uge 26. Deromkring. I april 2007 ihvertfald.

Husker Ivf, Tynen, Smilende_Maria og Cybermianne som de mest aktive og underholdende.

Smilende_Maria = hindbærbladethe (som andre åbenbart også husker).

Tynen = sodavandsis fra Fakta.

Ivf = babylisten.

Cybermianne = tur til Lalandia og ventebadedragt.

Nåeh ja, og Møffe78 = IG.

Ha Ha, det er de mærkeligste ting jeg husker om jer! Gad vide hvordan min hjerne egentligt er skruet sammen....(?)

Knus fra Helle...

Anmeld

24. september 2008

Marco2

Kan se at jeg har oprettet min profil på Netbaby den 22.08.06, så det må man sige er fra starten. Der var jeg gravid første gang, som jeg jo mistede. Og så er jeg blevet gravid igen kort efter...

Fååårk vi snakker mere end 2 år jeg har hængt ud med jeg tossede tøzzer!!!8(

AG

Anmeld

24. september 2008

Tikki

hmm jeg kan ikke se på netbaby, hvornår jeg har oprettet mig, men jeg ved jeg var med en del tid, før Iza blev født..altså efter jeg blev gravid :P

Så jeg var nok også med fra nogenlunde starten ;)
Jeg hed Jeanette78

Anmeld

24. september 2008

Louise mortil4

Jeg kom vist også lidt sent ind i billedet. Jeg høret oprindeligt indunder august 07 gruppen men Lærke og Liv kom jo i uge 36+2, så rykkede ind på juli07 gruppen og det har jeg bestemt ikke fortrut. Dengang hed jeg m-louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.