Hvem var med fra den spæde start?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2008

Muffinmus

Jeg var da vist...tror jeg nok:-) Kan ikke lige huske hvor tidligt det var:)
2 sek....... EJ, kan man ikke engang se hvornår man har oprettet sig???
Nå, men det er sikkert fra okt, nov 06 eller sådan noget:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

Plysbjørnen

MariaE skriver:

Jeg var da vist...tror jeg nok:-) Kan ikke lige huske hvor tidligt det var:)
2 sek....... EJ, kan man ikke engang se hvornår man har oprettet sig???
Nå, men det er sikkert fra okt, nov 06 eller sådan noget:)

d. 11/11-2006 er du oprettet på NB

Anmeld

24. september 2008

Siber

jeg tror også jeg var med fra start, altså i det skjulte indtil at jeg var sikker på jeg var gravid!
Pinligt jeg kan sku ikke huske det er det mig der er dum dum, men hvor kan jeg se hvornår jeg blev oprettet?

Knus Siber, der hele tiden har heddet Siber

Anmeld

24. september 2008

Siber

ej ok det er mig der er dum dum. Jeg har været bruger siden 24/10-04, også kan jeg jo sagtens bilde jer ind at jeg har været med fra start :P

Men det mener jeg altså at jeg var, nogen protester? måske ikke den mest aktive, jeg var mere aktiv på maj 05. Men nu er det her det gælder de damer.

Jeg ved godt at vi ikke gider at snakke NB, men hold da k... de sletter jo alt hvad man skriver! Hvor fedt er det såå.... Næ jeg ved hvad jeg har her på baby.dk

GULD

Knus Siber

Anmeld

24. september 2008

bette

jeg kom vist først herind efter jeg havde født...

Anmeld

24. september 2008

Kaufie

Jeg havde hørt om Netbaby via en kollega, som brugte hendes Mg ret meget. Så da jeg fandt ud af jeg var gravid omkring 5+6, eller deromkring, så måtte jeg jo ind og se hvad det var for noget. Men kan ikke huske om jeg brugte gruppen så meget - tror mest det var den daglige bemærkning der var om forstrets/barnets udvikling jeg læste i starten.

Anmeld

24. september 2008

ka li ja

jeg kan sgikke husker det. overhovedet. men vil tro jeg kom med fra ca uge 20.... aj ved det virkelig ikke.... hvorfor kan man ikke huske det??!!
men det må jo også betyde at jeg har hængt sammen med jer i omkring 2 år!! vildt nok:D

Anmeld

24. september 2008

LouiseViola

Jeg var også med fra start, hed LouiseCarl på NB.
Jeg kan huske at vi dengang snakkede om at det var "vores" hemmelighed at vi var gravide, for det var ikke mange der havde fortalt deres famile og venner at de var gravide. Det var sgu skønt at kunne dele det med nogen!
Siden da er jeg faldet lidt af på at skrive herind, for synes godt nok at dagene flyver afsted. Men jeg er her altså stadigvæk ;)

Anmeld

24. september 2008

Joan ( Smallie )

Jeg var vist også med fra starten. Men skrev jo heller ikke meget den gang.

Hed smallie lige som nu

Joan

Anmeld

24. september 2008

linemus

Jeg kom cirka i uge 26. Deromkring. I april 2007 ihvertfald.

Husker Ivf, Tynen, Smilende_Maria og Cybermianne som de mest aktive og underholdende.

Smilende_Maria = hindbærbladethe (som andre åbenbart også husker).

Tynen = sodavandsis fra Fakta.

Ivf = babylisten.

Cybermianne = tur til Lalandia og ventebadedragt.

Nåeh ja, og Møffe78 = IG.

Ha Ha, det er de mærkeligste ting jeg husker om jer! Gad vide hvordan min hjerne egentligt er skruet sammen....

Knus fra Helle...

Nå ja, babylisten. Havde glemt at Ivf også havde den, men jeg mener hun startede og så overgav den til mig på et tidspunkt - eller var det omvendt? Kan i hvert fald huske at have både testlister og terminslister liggende på computeren (tror de er der endnu :)) ).

Jeg hed forresten "musen" i starten, mener jeg, indtil det ikke var hemmeligt mere - så blev jeg til Linemus :D

Ja, det er da ren nostalgi det her. Kiggede også lige listen igennem derinde med brugere og hvor er der mange navne jeg genkender. Hvor blev de af...

Knus Line - der husker mig selv som særdeles aktiv og ekstremt underholdende ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.