Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min søn hedder Mikki, og jeg eeeelsker det navn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MaybeMe skriver: Kom med jeres bud på de skønneste drengenavne. De må helst ikke ligge på top ti af hitlisterne, da jeg altid har været Camilla L, og synes ikke mit barn skal kaldes med efternavn... Så kom frisk med alle de navne i kan hitte på
Kom med jeres bud på de skønneste drengenavne. De må helst ikke ligge på top ti af hitlisterne, da jeg altid har været Camilla L, og synes ikke mit barn skal kaldes med efternavn...
Så kom frisk med alle de navne i kan hitte på
BertilVillumValdemarSofus Anton (ved ikke lige hvor det ligger)Viktor (ved ikke lige hvor det ligger)Marcel
Vores dreng hedder Xander.
Emil, Valdemar, Kristian, mikael, og August er også flotte..
Min dreng hedder Nor :-)
Ellers er jeg virkelig vild Thøger
Vitus
det er næsten Veto.. ^^
vores søn hedder Villads Sejr.
jeg havde en kamp med min kæreste om at jeg gerne ville have haft han skulle hedde Sylvester, men han tænkte konstant på katten fra warner bros, sylvester og pip..!! så det fik jeg ikke lov til. øv øv...
MaybeMe skriver: Nu er min kommet med flere. Men det er ikke lige nogen jeg er så vild med.... hehe... Men Nu må vi se. Vi har jo 5 måneder endnu til at bestemme os i
Nu er min kommet med flere. Men det er ikke lige nogen jeg er så vild med.... hehe... Men Nu må vi se. Vi har jo 5 måneder endnu til at bestemme os i
vores søn skal hedde storm
Isa/Isaak
Elvis
Maddox
Calvin
Marquez
Alejo
Damian
Gino
Luka
Philo
Mario
Romeo
Gabriel
Nathaniel
Fidel
Vidal
Milan
Milos
Jarvis
sarahb skriver: Isaac som min søn hedder.Jonas hedder vores anden søn men ikke så specielt som de andre.Atila som jeg vil ønske min mand kunne lide. Gabriel.Malik.Alvin.Vitus.
Isaac som min søn hedder.Jonas hedder vores anden søn men ikke så specielt som de andre.Atila som jeg vil ønske min mand kunne lide. Gabriel.Malik.Alvin.Vitus.
Hvordan udtaler I jeres søns navn (Isaac)?
Ligesom is-sack, eller eye-sack ? Det er et skønt navn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128