De skønneste drengenavne..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

signe.

Min søn hedder Hasse. der er vist kun 900 cirka i DK der hedder det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

sarahb

Tjuhl skriver:

HAHAHA jeg kom altså lige til at sprutte af grin over din meget tydelige forklaring af udtalen...eyesak

jaaaa hahahaha.. Totalt Dansk.. hahaha

Eller Ai-Sak!!! hihihihi

Anmeld

9. februar 2011

Pullemulle

Jeg er helt vild med navnet Bentley, men det er vidst ikke godkendt i danmark

Anmeld

23. februar 2011

bobber

Bertil er også et super fint navn og ikke så brugt. Har kun hørt det en gang før

Anmeld

23. februar 2011

FamilienSørensen

MaybeMe skriver:

Kom med jeres bud på de skønneste drengenavne. De må helst ikke ligge på top ti af hitlisterne, da jeg altid har været Camilla L, og synes ikke mit barn skal kaldes med efternavn...

Så kom frisk med alle de navne i kan hitte på

Vi venter også en dreng.

Og navngivningen bliver en kamp herhjemme

Min kæreste foretrækker de almindelige navne og han kan indtil videre KUN lide navnet Kristian, med K og IKKE med CH!

Hvorimod jeg har foreslået navne som:

Liam. David. Arthas. Steven. Anakin. Harris. Neal. Patrick.

Men vi har ikke for alvor sat os ned og diskuteret navne, men jeg tror det bliver en laaaang snak

Anmeld

23. februar 2011

FamilienSørensen

Pullemulle skriver:

Jeg er helt vild med navnet Bentley, men det er vidst ikke godkendt i danmark

Du kan ansøge om at få det godkendt

Anmeld

23. februar 2011

Happiness

Vi venter også en dreng.

Og navngivningen bliver en kamp herhjemme

Min kæreste foretrækker de almindelige navne og han kan indtil videre KUN lide navnet Kristian, med K og IKKE med CH!

Hvorimod jeg har foreslået navne som:

Liam. David. Arthas. Steven. Anakin. Harris. Neal. Patrick.

Men vi har ikke for alvor sat os ned og diskuteret navne, men jeg tror det bliver en laaaang snak

Vi er så endelig kommet ned på to navne Det tog også en krig. Vi startede jo at tale navne allerede før jeg blev gravid ....

Men enten Elias eller Malthe, de ligger på forholdvis 17. og 20. plads, så de går an  Så kommer han til at hedde det han ligner, når han bliver født. Men er nu ret sikker på at han ligner en Elias

Håber snart I bliver enige Selv om det er svært.

Så må manden komme med lidt flere bud

Anmeld

23. februar 2011

Hasselnødden

Jeg har ikke check på navnehitlisterne, så skriver bare dem jeg syntes er helt vildt fantastiske og lægger selvfølgelig ud med -

Elias fordi han er vores fantastisk dejlige og helt igennem gennemførte utroligt kærlige, magiske milde søn

Og så har jeg Aslan fordi jeg altid så langt tilbage jeg kan huske elsket og stadigvæk gør, Løven Aslan - fra Narnia. Men syntes det passer bedst til en lille dreng/mand med mørkt hår. Det er der ingen chance for mellem vi forældre

Så er der Storm fordi det er så powerful og smukt!

Anmeld

23. februar 2011

Happiness

Jeg har ikke check på navnehitlisterne, så skriver bare dem jeg syntes er helt vildt fantastiske og lægger selvfølgelig ud med -

Elias fordi han er vores fantastisk dejlige og helt igennem gennemførte utroligt kærlige, magiske milde søn

Og så har jeg Aslan fordi jeg altid så langt tilbage jeg kan huske elsket og stadigvæk gør, Løven Aslan - fra Narnia. Men syntes det passer bedst til en lille dreng/mand med mørkt hår. Det er der ingen chance for mellem vi forældre

Så er der Storm fordi det er så powerful og smukt!

Arhmen Elias er også bare så smukt et navn Det ender nok med at blive det. Især hvis det er op til mor her

Aslan er også rigtig flot. Men ser også en mørkhåret fyr med det navn. Og ja herhjemme er vi altså 2 leverpostejer Og det er bestemt ik en aslan

Anmeld

23. februar 2011

Mi

Helt sikkert Thor

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.