De skønneste drengenavne..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Lillefe

Min søn hedder Nilan (der er 6 i Danmark der hedder det) Så det er i hvert fald ikke på nogen top lister 

Så overvejede vi også Nilas (men det er for tæt på Nicklas)

Vi havde også Aslan inde i billedet... men vi blev enige om det måske lød lidt for udenlansk også når han i forvejen skal have to vilde efternavne (det ene amerikansk og det andet tysk)

Så er jeg vild med Malik, Marcel og Micah Men dem kunne min kæreste desværre ikke lide..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Marcos

Anmeld

23. februar 2011

Hasselnødden

Arhmen Elias er også bare så smukt et navn Det ender nok med at blive det. Især hvis det er op til mor her

Aslan er også rigtig flot. Men ser også en mørkhåret fyr med det navn. Og ja herhjemme er vi altså 2 leverpostejer Og det er bestemt ik en aslan

Uh syntes lige du skal kigge på en side jeg lige googlede på

Der bliver blandt andet spurgt blandt personer  over 18 vil jeg formode, der er døbt Elias, om de nogensinde er blevet mobbet med navnet - hvortil 74% svarer aldrig  Jeg har ikke lige læst mere, men det er altid interessant info

http://babynamesworld.parentsconnect.com/meaning_of_Elias.html

Anmeld

23. februar 2011

DLM

det skønneste navn er Magnus

selv om det ligger på listen har jeg endnu ikke mødt en der hed det ud over min søn

Anmeld

24. februar 2011

Pullemulle

Jacob&Kusuma skriver:

Du kan ansøge om at få det godkendt

Ja det kan man jo, men hvor stor er chancen for at det bliver godkendt?

Anmeld

24. februar 2011

MIWULA

Vores lillemand skal hedde Jamie.

Anmeld

24. februar 2011

bobber

Jeg synes, at Bertil er super sødt og er ikke på listen.

Anmeld

24. februar 2011

FamilienSørensen

Pullemulle skriver:

Ja det kan man jo, men hvor stor er chancen for at det bliver godkendt?

Det skal jeg ikke kune sige. Men hvis man må hedde Skat og Muhammed i Danmark må man sgu også hedde Bentley.

Anmeld

25. februar 2011

Pullemulle

Jacob&Kusuma skriver:

Det skal jeg ikke kune sige. Men hvis man må hedde Skat og Muhammed i Danmark må man sgu også hedde Bentley.

Du siger noget

Anmeld

23. maj 2011

tonyvang

Lillefe skriver:

Min søn hedder Nilan (der er 6 i Danmark der hedder det) Så det er i hvert fald ikke på nogen top lister 

Så overvejede vi også Nilas (men det er for tæt på Nicklas)

Vi havde også Aslan inde i billedet... men vi blev enige om det måske lød lidt for udenlansk også når han i forvejen skal have to vilde efternavne (det ene amerikansk og det andet tysk)

Så er jeg vild med Malik, Marcel og Micah Men dem kunne min kæreste desværre ikke lide..

Vores 2 drenge har fået 3 navne hver, måske er der nogle imellem I kan bruge.

Thor Wiliam Severin

Silas Valentin Maximilian

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.