De skønneste drengenavne..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Nynne88

Vi går også og tænker i drenge navne og det skal NETOP ikke være noget som alle hedder. Vi har overvejet:

- Valde
- Aksel
- Sigurd
- Otto
- Osvald
- Nor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Benjamins'mor

1. Benjamin. (Fordi min søn hedder det) 

2. Liam.

3. Noah.

4. Tristan.

5. Storm.

6. Gustav.

Kan ikke lige finde flere jeg kan lide.

Anmeld

23. maj 2011

Happiness

Nynne88 skriver:

Vi går også og tænker i drenge navne og det skal NETOP ikke være noget som alle hedder. Vi har overvejet:

- Valde
- Aksel
- Sigurd
- Otto
- Osvald
- Nor

Valde er faktisk ret sødt! Må jeg lige fremføre for manden i aften.

Vi er ellers over i Sander lige nu. Og overvejer Viktor. Selv om der er en del der hedder det. Men mener ikke det er SÅ porpulært mere.

Men Valde.. Hmm.... Det er lige kommet på min liste

Anmeld

23. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Mine favorit drengenavne er Malthe, Anton, Bertram og Felix.

Anmeld

23. maj 2011

Happiness

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Mine favorit drengenavne er Malthe, Anton, Bertram og Felix.

Skønne navne. Malthe overvejde vi selv i lang tid, indtil der var en der "snuppede" det Og Bertram ved jeg at en ven er helt vild med, og længe ville kalde sin kommende søn. Anton forbinder jeg med "dine bukser er revnet.." Og Felix har vi en i familien der hedder... Det er sgi besværligt det med navne....

Anmeld

23. maj 2011

Musen5

Benjamin.

Gabriel.

Kian.

Noam.

Tristan.

/Mette 31+1

Anmeld

23. maj 2011

Nynne88

Happiness skriver:

Valde er faktisk ret sødt! Må jeg lige fremføre for manden i aften.

Vi er ellers over i Sander lige nu. Og overvejer Viktor. Selv om der er en del der hedder det. Men mener ikke det er SÅ porpulært mere.

Men Valde.. Hmm.... Det er lige kommet på min liste

Der er kun 44 i Danmark som hedder det - tjekkede på navnestatestikken. Jeg synes det er så sødt - og det er også det vi er mest til fortiden.

Anmeld

23. maj 2011

Happiness

Nynne88 skriver:

Der er kun 44 i Danmark som hedder det - tjekkede på navnestatestikken. Jeg synes det er så sødt - og det er også det vi er mest til fortiden.

Kan jeg godt forstå! Skrev det lige til manden over msn. Han synes det var rigtig sødt, en minder for meget om Valdemar som er taget... Ihhhhh....!

Så nu har jeg sgat at vi skal have fundet et navn meget snart, så alle de gode ikke bliver snuppet af alle andre

Anmeld

23. maj 2011

Nynne88

Happiness skriver:

Kan jeg godt forstå! Skrev det lige til manden over msn. Han synes det var rigtig sødt, en minder for meget om Valdemar som er taget... Ihhhhh....!

Så nu har jeg sgat at vi skal have fundet et navn meget snart, så alle de gode ikke bliver snuppet af alle andre

Det er sandt .

Måske ved I det når I ser ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.