ha ha netbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

det gør de...de sletter alt hvad de kan...igår var det en debat omkring hende kamilla som døde af kræft, de slettede en debat omkring...

HVA GJORDE DE?
Hvorfor dog det mon?

IDIOTER!
Krummer tæer over dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Tynen

Loggidut skriver:

det gør de...de sletter alt hvad de kan...igår var det en debat omkring hende kamilla som døde af kræft, de slettede en debat omkring...

What!
Hvad handlede det lige om?

Gik folk amok på hinanden eller hvad?

Anmeld

23. september 2008

Loggidut

ja kan godt forstå de valgte at gøre et eller andet, men det var noget om, mener jeg at kunne læse...at en havde været ked af hendes død, og en anden skriver så at der også var børn i afrika der døde hver dag, og det er jo i og for sig også rigtigt, emn lige der var det måske malplaseret...og så gik bølgerne højt...var der ikke, læste det ikke, men kan udlede det af den snak der er i dag om hvor diskutionen er blevet af...

det jeg bare mener er, at lige nu sletter de for et godt ord...gad vide hvad tid de rammer deleteknappen til sig selv?

Anmeld

23. september 2008

Tynen

Loggidut skriver:

ja kan godt forstå de valgte at gøre et eller andet, men det var noget om, mener jeg at kunne læse...at en havde været ked af hendes død, og en anden skriver så at der også var børn i afrika der døde hver dag, og det er jo i og for sig også rigtigt, emn lige der var det måske malplaseret...og så gik bølgerne højt...var der ikke, læste det ikke, men kan udlede det af den snak der er i dag om hvor diskutionen er blevet af...

det jeg bare mener er, at lige nu sletter de for et godt ord...gad vide hvad tid de rammer deleteknappen til sig selv?

Hold da op!

En typisk dag på NBéren +o(

Anmeld

23. september 2008

Rasmine

Arhmen, siger det ikke sig selv hvorfor vi skred???

Anmeld

24. september 2008

linemus

Så, nu har de slettet hele tråden derinde. Det er godt nok flot.

Line - der lider svært af overspringshandlingerne i dag

Anmeld

24. september 2008

Mikkelmusen

Ha ha ha jeg tror sgu de har slettet min profil eller noget, for jeg kan ikke logge ind :D

Anmeld

24. september 2008

Mikkelmusen

og jeg får denne besked når jeg går ind på juli 07:
Vi har konstateret, at der er blevet skrevet indlæg fra denne IP-adresse, som ikke overholder vores retningslinjer, og vi har derfor valgt at blokere for IP-adressen. Hvis du ønsker at kunne skrive indlæg igen, kan du sende en e-mail til info@netbaby.dk, hvori du tilkendegiver, at du fremover vil overholde vores retningslinjer.

Anmeld

24. september 2008

heaven

Mikkelmusen skriver:

Ha ha ha jeg tror sgu de har slettet min profil eller noget, for jeg kan ikke logge ind :D

jeg er også lige blevet blokkeret.... jeg kunne ikke logge ind - så gik jeg ind i "grupper" der i venstre side, fandt juli 2007 og prøvede at oprette et indlæg---- så kom det frem at de havde vurderet at jeg ikke havde overholdt retningslinierne og ip-add derfor er blokeret... jeg kunne så skrive en mail hvorved jeg accepterer at overholde deres retningslinier....

GLEM DET!!

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

Mikkelmusen er væk,
Tynen er der stadig
Hyner er der også, det gælder også BegitteMarie, Nymor og IVF, synes ikke lige jeg kunne genkende flere navne... ja okay mig selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.