ha ha netbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.009 visninger
44 svar
0 synes godt om
22. september 2008

Loggidut

hunni du er slettet...og det er mit anoindlæg også!

for helvede da også de er emsige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Loggidut

og jeg blev blokeret...doooh...de er for meget! sådan nogle idioter:))

Anmeld

22. september 2008

Tikki

ei hvor mærkeligt - hvad sker der dog for dem??

Anmeld

22. september 2008

Loggidut

der sidder en fast...helt sikkert...en som kun holder øje med hvad der sker...og nu sidder der lige den ene eller to tilbage som ikke aner hvor vi er!

de er så ringe på nb...det er dog ufatteligt!

Anmeld

22. september 2008

Tikki

Har godt lagt mærke til at alle indlæg er blevet slettet gang på gang og at der ingen indlæg er mere......det er sgu da dårlig stil for dem, der er nyankomne og gerne vil være i juligruppen på netbaby.....(?)

Anmeld

22. september 2008

Loggidut

jammen hvad skal der til ...hvad er det folk skriver så de får indlægene slettet...mit kan jeg forstå...den var på kanten, men hvad skrev hunni...hun skrev, ja vi er ihvertfald ikke her mere.

det er da fantastisk at de kan være så emsige...

men dengang en eller anden idiot løj hendes fantasibarn dødt...der slettede man ikke en skid...nææææ....sådan nogle idioter, jeg hader dem simpelthen

Anmeld

22. september 2008

BellaT

He He, NB eksisterer kun fordi det er gammelt og derfor har mange brugere.
Men efterhånden skal der nok komme flere og flere her. Og med årene dør NB, fordi de ikke fornyer sig og er interesseret i deres brugeres meninger. For det er de ikke.
Nææh, hende der psykoen blev da hverken slettet eller banned... Men vi bliver for at skrive, tjaa, hvad? Mærkelige mennesker:P.

Knus fra Helle...

Anmeld

22. september 2008

Tynen

LOL!!

Hvad skrev du, Slogs?

Anmeld

23. september 2008

Loggidut

jeg skrev bare at jeg synes fol skulle gå på www.netbaby.dk bare lige undlade net...

det er jo også lige på kanten, men hunnis indlæg var da under ingen omstændigheder på kanten af noget som helst

Anmeld

23. september 2008

Marco2

høhø. nu må vi se hvor lang tid der går før jeg er bannet. Er blevet bannet en gang, men det var hjemmefra, så min arbejds-IP har de ikke bannet mig fra endnu...

Men var godt nok ved at opgive, for hold kæft hvor går det bare langsooooomt!!!

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.