ha ha netbaby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2008

Loggidut

lol grynt, hvem er den der har underskrevet med baby dot dk?

lol...i er bare så herlige, men du er da ikke slettet endnu...selv om i luw your username :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2008

Marco2

Ja, det er sgu ligefør de når at få slettet indlæggene, før siden er loadet ind igen efter man har trykket opdatér. Hold kæft hvor er det til at blive sindsyg af hvor langsomt det går.....

AG - som synes det er pisseskægt :D

Anmeld

23. september 2008

Grynt

aner ikke hvem det er, men det er ikke mig, jeg har kun skrevet mit brugernavn som baby DK GGGGGGGGG

Anmeld

23. september 2008

Kaufie

JA, jeg har så STADIG ikke fået mit login og password, som jeg bad om at få tilsendt iaftes, da jeg ikke kunne huske det - og var lidt nysgerrig....

Snak om laaaangsom når det er den vej informationerne skal komme - men lynenes hurtige kan jeg forstå de er når info skal pilles af siden...

Anmeld

23. september 2008

Loggidut

aj de er sgu for meget...

der må¨virkelig sidde en emsig gammel kone på den der pind...og jeg fatter slet ikke at de ikke opper sig...

nu ved jeg godt Henrik knokler med den her side...og hvor er det bare dejligt, og jeg ved det kan være en langsom affære at gøre alle tilpasse...men han er så vidt jeg ved ene om at få tingene her til at virke, og her går det meget hurtigere!

gud ske tak og lov for den dag jeg lyttede til IVF selv om det var en kamp at få alle med herover!

Anmeld

23. september 2008

Tynen

LOL!
Bacon er det dig der raserer?!! 8D

Anmeld

23. september 2008

Rasmine

Tynen skriver:

LOL!
Bacon er det dig der raserer?!! 8D

Vaj?
Vår?

Anmeld

23. september 2008

Tynen

I think you know (C)

Anmeld

23. september 2008

Rasmine

Hvorfor prøver I ikke at skrive at Baby.dk er kedelig(ikke at det er, men bare for at teste)?
Og så se om de også sletter den?

Anmeld

23. september 2008

Loggidut

det gør de...de sletter alt hvad de kan...igår var det en debat omkring hende kamilla som døde af kræft, de slettede en debat omkring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.