Bekymret mor ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

morethanperfect

kristinards skriver:

Min datter gjorde det os søndag og mandag.

Hun skreg og skreg og var helt utrøstelig, hun plejer ellers ikk at græde ret meget, så blev os rigtig nervøs.

Hun er 18 uger.

Hun har - heldigvis - ikk gjort det siden, så håber heller ikk din bette mand gør det igen.

Men kunne jo være rart at vide hva faen der skete...

For ja, man blir da skide bange.

Godt han ik er den eneste ...  Man føler sig lidt magtesløs , nemlig ja , også fordi han ikke normalt græder , og slet ikke skriger ... Hmmm .... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Jamen han har jo også gjort det før ??? 

Ja, det kan jeg læse Men jeg ville ikke være nervøs.. For som sagt, gjorde min det samme omkring den alder, og min sp sagde, at jeg ikke skulle være nervøs.. Men er du det, synes jeg da bestemt du skal prøve og ringe til lægen... Næste gang han gør det, så ring da evt til vagtlægen og sig du er lidt nervøs når han gør som han gør..

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Nicolinesmor170510 skriver:

Ja, det kan jeg læse Men jeg ville ikke være nervøs.. For som sagt, gjorde min det samme omkring den alder, og min sp sagde, at jeg ikke skulle være nervøs.. Men er du det, synes jeg da bestemt du skal prøve og ringe til lægen... Næste gang han gør det, så ring da evt til vagtlægen og sig du er lidt nervøs når han gør som han gør..

Jeg var lige ved min læge i går og sagde han havde gjort det en gang , men han sagde ikke rigtig noget til det ... At sådan var det bare engang i mellem .. Hm ... 

Anmeld

4. februar 2011

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Jeg var lige ved min læge i går og sagde han havde gjort det en gang , men han sagde ikke rigtig noget til det ... At sådan var det bare engang i mellem .. Hm ... 

Ja, det vil jeg også sige, men igen, er du nervøs, skal du selvfølgelig kontakte ham igen

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Nicolinesmor170510 skriver:

Ja, det vil jeg også sige, men igen, er du nervøs, skal du selvfølgelig kontakte ham igen

Ja okay .. Syns bare det er underligt .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.