Hej piger ..
I dag var mig og Oscar ud og køre i barnevognen , og da vi kom hjem tog jeg ham med op som jeg plejer .. Stiller ham på sofabordet mens jeg lige tager min jakke af osv..
Pludselig SKRIGER han af fulde kraft ! Skynder mig at pakke ham ud og prøve og trøste ham , men det hjælper ikke .. Han græder IKKE , han SKRIGER ..
Har aldrig hørt noget lign...
Prøver og trøste ham som jeg plejer når han er ked af det , prøver og ser om han er sulten , men selvom han får flasken i munden skriger han bare så han får maden galt i halsen ! .. Han er rød i hovedet , blå om munden og tårerne løber ned af kinderne ... 
Prøvede at skifte hans ble , men da han bliver lagt på puslebordet skriger han endnu højere , så jeg tager ham op til mig igen ! Dette blir ved indtil min far kom(vi skulle ud og handle) og min far kunne høre ham skrige 20 meter væk ! Men efter den halve time , fik jeg ham trøstet og givet noget mad .. Så blev han glad bagefter og smilede til mig og min far ... 
Jeg ved slet ikke hvad det kan være .. Han har haft marreridt før , men der har han kun grædt i ti minutter .. ? Tror ikke han havde ondt i maven , for han trak ikke sin ben op under sig som han plejer og gøre når han har ondt ... 
Efter han havde skreget , lavede han sådan nogle små ticks med hele kroppen og hans læber bævrede 
Det lød bare som om jeg mishandlede ham 

Jeg blev rigtig bekymret for ham , og ante jo ikke hvad jeg skulle stille op 
Er der nogen der ha prøvet noget lign. ????
Knus en bekymret mor til Oscar , som nu har sovet siden kl. 14.30 !! Er det normalt de sover så længe ? Det plejer han ikke ! 
Han er 12 uger .. <3
Anmeld