Bekymret mor ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

bagger26

Man skal ikke vække dem for at give dem mad, med mindre de har vægt problemer, og så skal fortidligt fødte vist nok også vække reglmæssigt.. Men ellers regulere de det selv, nogle dage tager de bare en ordenlig skraber og så kan det godt være de springer et måltid over, men så længe der ikke er problemer med vægten, så bare lad ham sove til han vågner af sig selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

sne190810

bagger26 skriver:

Man skal ikke vække dem for at give dem mad, med mindre de har vægt problemer, og så skal fortidligt fødte vist nok også vække reglmæssigt.. Men ellers regulere de det selv, nogle dage tager de bare en ordenlig skraber og så kan det godt være de springer et måltid over, men så længe der ikke er problemer med vægten, så bare lad ham sove til han vågner af sig selv...

Lige mine ord!

Anmeld

31. januar 2011

morethanperfect

Tak for hjælpen piger .. Jeg gik indtil ham og han lå faktisk vågen Så han har lige fået noget mad og en tør ble

Anmeld

31. januar 2011

morethanperfect

bb78 skriver:

Kan det være tigeren der er på spring, nu du skriver 12 uger?

Nej det har han lige været igennem

Anmeld

31. januar 2011

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Tænkte jeg også..

Har han lige været igennem

Anmeld

31. januar 2011

signe.

bagger26 skriver:

hilsen en mor til en for tidlig født

Anmeld

31. januar 2011

Maja88

ikke for at male fanden på væggen, men som mig kunne det godt lyde som et anfald af en eller anden slags... nogle børn for nemlig krampe/epileptiske(staves) andfald som skrige anfald...

hefter mig bare rigtig meget ved de ticks du skriver..

krydser fingre for der self. ingenting er og han bare havde en dårlig dag

Anmeld

31. januar 2011

morethanperfect

Maja88 skriver:

ikke for at male fanden på væggen, men som mig kunne det godt lyde som et anfald af en eller anden slags... nogle børn for nemlig krampe/epileptiske(staves) andfald som skrige anfald...

hefter mig bare rigtig meget ved de ticks du skriver..

krydser fingre for der self. ingenting er og han bare havde en dårlig dag

Kan godt ske du har ret .. 

Anmeld

31. januar 2011

Mig med maven

bagger26 skriver:

So true!

Min lille baby sov igennem fra hunvar 9 dage gammel, og vi har ALDRIG vækket hende!

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Så er den gal igen .. Han gjorde det samme i dag .. Der skreg han dog kun et kvarter ...  

Jeg tog ham op fra legetæppet og så gik jeg lidt rundt med ham , og lige pludselig bryder han bare ud i gråd .. Eller , han skriger , igen . Han havde ellers været såå glad hele dagen i dag , trods han fik sin 3 mdr. vaccine i går , og var rigtig pylret i går , men der havde slet slet ik var noget i dag , indtil omkring ved 12 tiden .. Nu er han glad og frisk som han plejer ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.