Bekymret mor ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Maja88

morethanperfect skriver:

Så er den gal igen .. Han gjorde det samme i dag .. Der skreg han dog kun et kvarter ...  

Jeg tog ham op fra legetæppet og så gik jeg lidt rundt med ham , og lige pludselig bryder han bare ud i gråd .. Eller , han skriger , igen . Han havde ellers været såå glad hele dagen i dag , trods han fik sin 3 mdr. vaccine i går , og var rigtig pylret i går , men der havde slet slet ik var noget i dag , indtil omkring ved 12 tiden .. Nu er han glad og frisk som han plejer ... 

havde han de samme ticks igen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

morethanperfect

Maja88 skriver:

havde han de samme ticks igen???

Nææææ ....   

Anmeld

4. februar 2011

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Nææææ ....   

Jeg tror ikke du skal være nervøs.. Min datter kunne gøre det samme da hun var mindre, og også nogen gange i søvne. Men min sp sagde, at det kunne være deres måde at soterer (staves) i alt det de har oplevet i løbet af dagen.. - Måske det bare lige var for meget.. Og min datter rystede også bagefter, lige som du beskriver det, som om hun var bange.

Men det er først nu blevet bedre, nu hvor hun bedre forstår ting, og oplever tingene på en anden måde.. - Hun bliver 9 mdr. her d. 17 feb.

Anmeld

4. februar 2011

Bare mig..

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg tror ikke du skal være nervøs.. Min datter kunne gøre det samme da hun var mindre, og også nogen gange i søvne. Men min sp sagde, at det kunne være deres måde at soterer (staves) i alt det de har oplevet i løbet af dagen.. - Måske det bare lige var for meget.. Og min datter rystede også bagefter, lige som du beskriver det, som om hun var bange.

Men det er først nu blevet bedre, nu hvor hun bedre forstår ting, og oplever tingene på en anden måde.. - Hun bliver 9 mdr. her d. 17 feb.

OG hun fejler ikke noget...

Anmeld

4. februar 2011

Maja88

morethanperfect skriver:

Nææææ ....   

hmmm lille fyr.. mon han har ondt nogen steder?

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

OG hun fejler ikke noget...

Hmm okay .. Men i dag har vi altså været hjemme hele dagen og der er ikke sket noget vildt ?? 

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Maja88 skriver:

hmmm lille fyr.. mon han har ondt nogen steder?

Det virker lidt sådan .. Men det er ikke i maven , for jeg kender måden han græder på når han har ondt i maven ... Hmm . 

Anmeld

4. februar 2011

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Hmm okay .. Men i dag har vi altså været hjemme hele dagen og der er ikke sket noget vildt ?? 

Nej, men det kan sagtens være de sidste dages turmult.. Og især hvis han fik vaccinen igår, så kan han godt reagerer idag.. Mener det er op til 48 timer efter de kan få en reaktion

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Nej, men det kan sagtens være de sidste dages turmult.. Og især hvis han fik vaccinen igår, så kan han godt reagerer idag.. Mener det er op til 48 timer efter de kan få en reaktion

Jamen han har jo også gjort det før ??? 

Anmeld

4. februar 2011

kristinards

Min datter gjorde det os søndag og mandag.

Hun skreg og skreg og var helt utrøstelig, hun plejer ellers ikk at græde ret meget, så blev os rigtig nervøs.

Hun er 18 uger.

Hun har - heldigvis - ikk gjort det siden, så håber heller ikk din bette mand gør det igen.

Men kunne jo være rart at vide hva faen der skete...

For ja, man blir da skide bange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.